Przydatne linki
Zdarzenie to występuje, kiedy scoring Kontaktu zmienia się na wartość wyższą niż zdefiniowana w ustawieniach Zdarzenia.
WAŻNE:
- Zdarzenie: Scoring Kontaktu przekroczył konkretną wartość wystąpi również wtedy, gdy scoring Kontaktu zmniejszy się, ale pozostanie powyżej zdefiniowanej wartości.
PRZYKŁAD: W ustawieniach Zdarzenia definiujesz wartość scoringu na 150. Kontakt ma scoring 162. Scoring zmienia się na 160. Zdarzenie wystąpi.
- Zdarzenie: Scoring Kontaktu przekroczył konkretną wartość wystąpi za każdym razem, gdy scoring Kontaktu zmieni się na wartość wyższą od zdefiniowanej wartości, pod warunkiem, że poprzedni proces Workflow, w którym wystąpiło to Zdarzenie, został zakończony.
PRZYKŁAD: Tworzysz proces Workflow, w którym Zdarzenie: Scoring Kontaktu przekroczył konkretną wartość jest Zdarzeniem inicjującym. W ustawieniach Zdarzenia definiujesz wartość scoringu na 150.
6 stycznia Kontakt otwiera e-mail i jego scoring wzrasta ze 142 do 152. Proces Workflow zostaje uruchomiony dla tego Kontaktu tego samego dnia i zostaje ukończony 10 stycznia (tzn. element Koniec w tym procesie zostaje osiągnięty).
8 stycznia ten sam Kontakt otwiera kolejny e-mail i jego scoring wzrasta do 162. Proces Workflow nie zostanie ponownie uruchomiony, ponieważ poprzedni proces jeszcze się nie zakończył.
11 stycznia ten sam Kontakt otwiera kolejny e-mail i jego scoring wzrasta do 172. Proces Workflow zostanie zainicjowany ponownie, ponieważ poprzedni proces już się zakończył.
WSKAZÓWKA: Jeżeli chcesz, aby proces Workflow (lub jego część) uruchamiał się, kiedy scoring Kontaktu osiągnie dokładnie zdefiniowaną wartość, użyj elementu: Zdarzenie: Scoring Kontaktu osiągnął konkretną wartość >>
Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:
[1] Scoring – Podaj wartość scoringu (liczbę punktów). Zdarzenie wystąpi, kiedy scoring Kontaktu zmieni się na wartość wyższą od wartości podanej w tym polu.
Pamiętaj, że Zdarzenie wystąpi również wtedy, gdy scoring Kontaktu zmniejszy się, ale pozostanie powyżej zdefiniowanej wartości.
PRZYKŁAD: Wpisujesz “200” w tym polu.
Sytuacja 1: Scoring Kontaktu zmienia się z 199 na 205.
Sytuacja 2: Scoring Kontaktu zmienia się z 202 na 205.
Sytuacja 3: Scoring Kontaktu zmienia się z 207 na 205.
Zdarzenie wystąpi we wszystkich tych sytuacjach.
[2] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.
Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.
Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.
Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>
Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.