Workflow | Zdarzenie: Przypisano tag do Kontaktu

Zdarzenie to występuje, kiedy do Kontaktu zostaje dodany konkretny nowy tag.

Zdarzenie wystąpi, jeżeli tag zostanie przypisany do Kontaktu w jeden z następujących sposobów:

  • ręcznie na Kartę Kontaktu,
  • poprzez proces Workflow lub Regułę Automatyzacji (Akcja: Dodaj tag do Kontaktu),
  • poprzez API (pod warunkiem, że flaga fireEvents ma wartość true, co jest ustawieniem domyślnym) lub zintegrowaną platformę eCommerce,
  • wraz z dodaniem do systemu nowego Kontaktu z tym konkretnym tagiem.

Zdarzenie nie wystąpi, jeżeli tag zostanie przypisany do Kontaktu:

  • poprzez import z pliku CSV lub XLSX >>
  • poprzez Menu → Odbiorcy → Kontakty → Zarządzanie Kontaktami → Menedżer Kontaktów (za wyjątkiem sytuacji, gdy wybrano proces Workflow w sekcji Uruchom Workflow).

Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

workflow zdarzenie przypisano tag do kontaktu

[1] Tag – Podaj jeden lub więcej tagów. Tagi zostaną połączone operatorem OR, co oznacza, że Zdarzenie wystąpi, jeżeli dowolny z tych tagów zostanie przypisany do Kontaktu.

Kiedy podasz nazwę tagu, potwierdź ją poprzez kliknięcie Enter lub wybierz tag z listy, która się pojawi.

[2] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.

Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.

Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.

Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024