Workflow | Zdarzenie: Dodano Kontakt do systemu

Zdarzenie to występuje (i uruchamia Workflow), kiedy do bazy danych SALESmanago zostaje dodany nowy Kontakt.

Zdarzenie to musi być używane jako Zdarzenie inicjujące proces Workflow, tzn. musi być bezpośrednio połączone z elementem Start.

Zdarzenie wystąpi, jeżeli Kontakt zostanie dodany do bazy danych w jeden z następujących sposobów:

  • kiedy Kontakt wypełni formularz na stronie internetowej lub zapisze się do twojego newslettera,
  • kiedy Kontakt zostanie zaimportowany przez API (pod warunkiem, że flaga fireEvents ma wartość true, co jest ustawieniem domyślnym),
  • kiedy Kontakt zostanie dodany ręcznie przez Menu → Odbiorcy → Kontakty → Zarządzanie Kontaktami → Lista Kontaktów → + Nowy Kontakt.

Zdarzenie nie wystąpi:

WAŻNE: Zdarzenie to występuje, kiedy w bazie danych zostaje utworzony nowy Kontakt. Zdarzenie nie występuje w przypadku aktualizacji danych istniejącego Kontaktu.

Zauważ, że Zdarzenie to wystąpi, jeżeli Kontakt został trwale usunięty w przeszłości, a następnie dodany ponownie.

Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, połącz je z elementem Start.

workflow zdarzenie dodano kontakt do systemu

Element ten nie ma żadnych dodatkowych ustawień.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024