Przydatne linki
Ta Akcja Workflow pozwala automatyczne dodawać lub usuwać Kontakty w istniejącej grupie odbiorców na zintegrowanej platformie reklamowej (Facebook, Google Ads lub TikTok).
Aby móc używać tej Akcji, najpierw musisz zintegrować swoje konto Facebook Ads, Google Ads lub TikTok Ads z SALESmanago.
Przeczytaj więcej o integracji SALESmanago z Facebookiem, Google Ads oraz TikTokiem >>
Integracje z platformami reklamowymi pozwalają na tworzenie i zarządzanie grupami odbiorców reklam za pośrednictwem SALESmanago, przy wykorzystaniu danych Kontaktów oraz danych transakcyjnych przechowywanych w bazie danych SALESmanago. Takie grupy odbiorców mogą być następnie targetowane za pomocą dedykowanych kampanii reklamowych skonfigurowanych na platformach reklamowych.
Jedną z metod na dodanie Kontaktu do grupy odbiorców reklam bądź usunięcie go z takiej grupy jest skonfigurowanie procesu Workflow zawierającego Akcję: Dodaj/Usuń Kontakt w grupie odbiorców reklam. W ten sposób, jeżeli wystąpią konkretne Zdarzenia oraz zostaną spełnione określone Warunki, do wybranej platformy reklamowej zostanie przesłane żądanie dodania/usunięcia Kontaktu do/z wybranej grupy.
Po umieszczeniu tej Akcji na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:
[1] Integracja – Określ, czy chcesz używać tej Akcji do zarządzania Kontaktami w grupie odbiorców utworzonej w usłudze Facebook, Google Ads czy TikTok Ads.
[2] Konto reklamowe – Tutaj zobaczysz listę wszystkich swoich kont reklamowych istniejących na platformie wybranej w punkcie [1] powyżej. Wybierz konto reklamowe, do którego przypisana jest grupa odbiorców, którą chcesz zarządzać za pomocą tej Akcji. Od tego wyboru zależą opcje dostępne w punkcie [3] poniżej.
[3] Grupa odbiorców – Ta lista zawiera wszystkie grupy odbiorców przypisane do konta reklamowego wybranego w punkcie [2] powyżej. Wybierz grupę odbiorców, do której Kontakty będą dodawane lub z której będą usuwane za pomocą tej Akcji.
W przypadku Facebooka dostępna jest również opcja Wszystkie. Jeżeli wybierzesz tę opcję, Kontakty, które dotrą do tego etapu Workflow, zostaną dodane do/usunięte z wszystkich grup odbiorców przypisanych do konta wybranego w punkcie [2].
[4] Domyślny telefoniczny kod kraju – Podaj kod kraju, który zostanie dodany do numeru telefonu Kontaktu, jeżeli numer nie zawiera jeszcze takiego kodu.
[5] Akcja – Wskaż, czy chcesz dodać czy też usunąć Kontakty, które dotarły do tego etapu Workflow, do/z wybranej grupy odbiorców.
Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.
Praktyczne przykłady oraz szczegółowe wyjaśnienia znajdziesz w artykule poświęconym grupom odbiorców reklam >>