Integracja z surveylab.com

Nowa integracja pozwala na zidentyfikowanie klienta uzupełniającego ankietę i powiązanie danych tej osoby z informacjami zapisanymi w SALESmanago. Dodatkowo nowe rozwiązanie nie wymaga od użytkownika wiedzy technicznej lub instalacji dodatkowych wtyczek. Wszystko co musi zrobić użytkownik to wkleić do wiadomości wysyłanej z SALESmanago link do ankiety wygenerowanej w surveylab.com (dokładny opis integracji poniżej). Dzięki integracji możliwe jest przekazanie danych zapisanych w module CRM, np.:

  • nazwa kontaktu;
  • adres e-mail;
  • nazwa Firmy;
  • numer telefonu;
  • dodatkowe szczegóły.

Jak wykorzystać nowe możliwości? Przykładowo w procesie badania satysfakcji klienta. Rozsyłamy do naszych klientów ankietę badającą ich zadowoleni. System SALESmanago monitoruje ankietę i identyfikuje respondentów. Reagując na poszczególne odpowiedzi może wskazać konkretne niezadowolone osoby, dzięki czemu będziemy mogli połączyć się z wybraną osobą i pomóc rozwiązać problem.

Mechanizm integracji obu narzędzi opiera się o adres URL umieszczany w wiadomości e-Mail wysyłanej z poziomu SALESmanago. Oto krótka instrukcja pokazującą jak łatwo można zintegrować surveylab.com z SALESmanago oraz powiązać dane klienta.

10 prostych kroków:

1. zaloguj się do SALESmanago.pl;

2. wybierz zakładkę E-mail Marketing, a następnie Lista szablonów;

fhss

3. wciśnij przycisk Dodaj nowy szablon;

mae

4. wpisz wiadomość z zaproszeniem do wypełnienia ankiety oraz wklej link do ankiety. Upewnij się że link zawiera parametr /referrer/$name$/. Możesz dodać inne parametry (np. $company$, $email$), aby zapisać dodatkowe informacje w ankiecie. Aby dodać więcej niż jeden parametr użyj znaku -, aby rozdzielić poszczególne parametry /referrer/$name$-$email$/;

5. wciśnij przycisk Zapisz, aby zapisać szablon;

6. wybierz zakładkę E-mail Marketing, a następnie Lista e-mail;

ssss

7. wciśnij przycisk Dodaj nową wiadomość e-mail;

cccc

8. wpisz nazwę wiadomości, tytuł, wybierz wcześniej utworzony szablon, edytuj treść wiadomości. Pamiętaj, aby email zwierał link wypisania się z subskrypcji (opt-out). Link do ankiety utworzonej w surveylab.com alternatywnie możesz umieścić w wiadomości email;
9. wciśnij przycisk Zapisz;
10. wciśnij przycisk Wyślij, dodaj adresatów i następnie wciśnij jeszcze raz przycisk Wyślij, aby wysłać wiadomość z zaproszeniem do ankiety.

Wyniki ankiety będą dostępne po zalogowaniu do surveylab.com i kliknięciu na ikonkę raporty.

Informacje pozwalające na identyfikację poszczególnych klientów będą zapisane w raportach indywidualnych (nagłówek) w wierszu Odniesienie.

Uwaga!: Pamiętaj, aby adres URL ankiety zakończyć znakiem „/”

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024