Strony Landing page dzięki możliwości prezentowania danych kontaktu stanowią doskonałe narzędzie do prostej technicznie, a z drugiej strony bardzo zaawansowanej funkcjonalnie integracji danych z SALESmanago z zewnętrznymi systemami.
Co więcej, w oparciu o dane możemy na stronach tych budować zaawansowane algorytmy i reguły dostosowujące treść danej strony do indywidualnych potrzeb.
Dzięki tym możliwości, strony te idealnie nadają się do:
- wzbogacenia karty kontaktu dowolnego CRM/CDP o informacje o wizytach kontaktu na naszych stronach jak i historii komunikacji z tym kontaktem,
- umieszczania dodatkowych informacji na panelach klientów,
- zaawansowanych integracji z systemami call-center,
Przykładowo, taka strona udostępniona pracownikom call-center może:
- prezentować wizyty kontaktu na stronach WWW, wysłane, otwarte i kliknięte e-maile,
- prezentować dane transakcyjne wprowadzone do SALESmanago,
- inteligentnie generować treść na podstawie powyższych danych np.:
- sugerować produkty zgodne z zainteresowaniem klienta,
- wskazywać temat rozmowy dostosowany do historii zakupów – np. wskazywać usługi wymagające odnowienia, identyfikować usługi i produkty często/rzadko wykorzystywane czy nabywane,
- przeprowadzać proste zdefiniowane zadania, jak np.:
- segmentacja,
- dodawanie dodatkowych detali,
- modyfikacja podstawowych danych,
Strony Landing pages można łączyć w niewielkie, w pełni funkcjonalne mini-serwisy informujące o naszych kontaktach i kontrahentach, dając ogromne możliwości wsparcia różnorodnych procesów z wykorzystaniem automatyzacji marketingu.
Dane prezentowane na stronach Landing page mogą zostać łatwo ograniczone do wybranego zestawu informacji, pozwalając takie strony udostępniać firmom i osobom na zewnątrz organizacji.
Przykładowy widok Landing page