Tips & Tricks dają dostęp do know-how najlepszych specjalistów i praktyków marketing automation. Wskazówki stanowią inspirację dla użytkowników systemu, którzy wdrożyli platformę i chcą dalej odkrywać jej możliwości i pełniej wykorzystać jej potencjał. Podzielone na przejrzyste kategorie propozycje działań zachęcają do wypróbowania nowych rozwiązań i pokazują korzyści jakie mogą one przynieść.
Aby korzystać z eksperckich porad w SALESmanago aktywuj moduł klikając w ikonę dzwonka w prawym górnym rogu a następnie wybierz odpowiednią zakładkę
Marketing Insights → Tips & Tricks
Spis treści
- Ogólne informacje
- Struktura Tips & Tricks
- Filtrowanie
- Kategorie Tips & Tricks
1. Ogólne informacje
Tips & Tricks to zbiór fachowych porad od praktyków marketingu doświadczonych w używaniu systemów CDP. Pomagają odkrywać samą platformę i jej możliwości. Oto kilka przykładów:
- Analityka: Dowiedz się, jak skuteczniej zmierzyć przychody z kampanii online. Wskazówka kieruje cię do funkcji Revenue Attribution Analytics, która pomoże ci dostrzec kampanie generujące największe przychody.
- CDP: Popraw swój marketing wykorzystując odpowiednio dane o klientach. Poznaj najlepsze sposoby na ulepszenie doświadczenia klientów dzięki profilom 360° i usprawnienie komunikacji marketingowej.
Social Media: Zobacz, jak tworzyć i wykorzystywać grupy odbiorców w procesach automatyzacji. Znajdź najbardziej efektywny sposób łączenia danych z różnych kanałów, aby dotrzeć do klientów o określonych zainteresowaniach.
3. Struktura Tips & Tricks
Każda wskazówka składa się z kilku stałych elementów:
[1] Kategoria – określa jakiego obszaru działań na platformie dotyczy dana wskazówka
[2] Ikona menu – pozwala rozwinąć wskazówkę
[3] Treść skrócona – jest to treść skrócona wskazówki
[4] Treść pełna – jest to pełna treść wskazówki
[5] Znacznik zakończenia – za pomocą tego checkboxu można zaznaczyć status realizacji wskazówki
[6] Pomoc – przekierowuje do adekwatnego wpisu na stronie pomocy
3. Filtrowanie
Główny widok pokazuje niewykorzystane Tips & Tricks ze poszczególnych kategorii. Jednak system przechowuje wszystkie Tips & Tricks, także te oznaczone jako ukończone. Aby przełączyć się pomiędzy widokami należy kliknąć rozwijane menu [1] i wybrać pożądany widok w zależności od: statusu [A] lub kategorii [B].
WAŻNE: W dowolnym momencie można zmienić status każdej wskazówki z Ukończona na Nieukończona i na odwrót. Aby to zrobić należy zaznaczyć bądź odznaczyć checkbox ukończenia przy wybranej wskazówce.
4. Kategorie wskazówek
Tips & Tricks są podzielone na kilka kategorii:
- Analityka
- Procesy automatyzacji
- CDP
- Command Center
- E-mail Marketing
- Lead Generation
- Live Chat
- Program Lojalnościowy
- Mobile Marketing
- Personalizacja WWW
- Segmentacja
- Ustawienia
- Social Media
- Web Push