SALESmanago chcąc dodatkowo zabezpieczyć konta swoich klientów wprowadza możliwość włączenia konieczności dodatkowej autoryzacji przy logowaniu do systemu. Funkcjonalność ta wymusza na użytkowniku podanie nie tylko adresu e-mail i hasła, ale także weryfikację przez wpisanie kodu z wiadomości SMS otrzymanej na dedykowany numer telefonu.
Aby włączyć Weryfikację dwuetapową na wybranym koncie przejdź do
Ustawienia → Inne → Weryfikacja dwuetapowa
W celu aktywacji tej usługi i uzyskaniu dostępu do poniższych ustawień skontaktuj się z nami poprzez adres mailowy bok@salesmanago.pl
Jeśli włączyłeś weryfikację dwuetapową dla danego konta musisz ją jeszcze aktywować. Sprawdź najpierw, czy do konta twojego użytkownika dopisany jest numer telefonu. Możesz to zrobić poprzez panel Użytkownicy.
W celu aktywacji funkcjonalności, w zakładce inne wybierz kafelek Weryfikacja dwuetapowa.
Jest to bardzo prosty i szybki proces. Wystarczy, że w panelu zaznaczysz checkbox [1] Aktywuj weryfikację dwuetapową z użyciem kodu SMS, a następnie klikniesz przycisk [2] Zapisz. Wyświetli się następujące okno:
Kliknij przycisk [3] Sprawdź numer telefonu, na numer przypisany do danego konta zostanie wysłany kod weryfikacyjny, który następnie należy wprowadzić w polu w poniższym oknie:
Kliknij [4] Potwierdź i zapisz, aby aktywować weryfikację dwuetapową.
WAŻNE: Jeśli włączyłeś i aktywowałeś 2FA na swoim koncie, w momencie, w którym będziesz chciał zmienić swoje hasło lub numer telefonu przypisany do swojego konta w panelu Użytkownicy, również będziesz musiał potwierdzić swoją tożsamość generując i wpisując nowy kod SMS.
Po włączeniu dodatkowej weryfikacji, za każdym razem, gdy próbujesz zalogować się do swojego konta w SALESmanago, po wpisaniu e-maila oraz hasła pojawi się następujący ekran:
Wpisz kod otrzymany w wiadomości SMS, aby zweryfikować logowanie do systemu.
WAŻNE: Po otrzymaniu SMSa z kodem weryfikacyjnym masz 5 minut na jego wprowadzenie, po tym czasie wymagane będzie wygenerowanie nowego kodu SMS.