Dzięki akcji Wyślij Alert SMS po wystąpieniu dowolnego Zdarzenia możemy wysłać alert SMS na konkretny numer telefonu. Jest to możliwe, jeżeli mamy skonfigurowaną bramkę. Sprawdź jak skonfigurować bramkę SMS.
W tej akcji należy określić:
[1] Bramka SMS – wybierz jedną ze zintegrowanych bramek SMS, poprzez którą chcesz przeprowadzić wysyłkę wiadomości.
[2] Do – określ numer lub numery telefonu, do których chcesz wysłać alert SMS po wystąpieniu zdarzenia. Numery telefonu oddzielaj przecinkiem. Możesz wpisać dowolny numer telefonu. Nie musi on znajdować się w twojej bazie kontaktów w SALESmanago.
[3] Wyślij po – wybierz po jakim czasie chcesz, aby została wysłana wiadomość tekstowa do użytkowników:
- po “x” godzinach
- po “x” dniach
- po “x” tygodniach
- po “x” miesiącach
- po “x” latach
[4] Utwórz – wprowadź tekst alertu, który chcesz wysłać do użytkownika.
WAŻNE: W oknie treści możesz użyć maksymalnie 512 znaków.
[5] Pozwól na znaki diakrytyczne (wymagane dla emotikon) – jeśli wybrałeś bramkę SMS, która zezwala na użycie znaków diakrytycznych w wiadomości tekstowej, możesz odznaczyć checkbox, aby zabronione było ich użycie w oknie treści. Znaki diakrytyczne to np. ę, ż, ä, ü, ß oraz emotikony.
[6] Definiuj czas wysyłki wiadomości – określ, kiedy dokładnie chcesz, aby wiadomość została wysłana. W pustych oknach sprecyzuj godziny, w jakich użytkownik ma otrzymać komunikat.
WAŻNE: Jeśli z jakiegoś powodu Workflow uruchomi się poza wskazanym okresem wysyłki, wiadomości nie zostaną wysłane tego dnia, lecz następnego w podanym wcześniej czasie.