Workflow | Akcja: Wyślij alert SMS

Dzięki akcji Wyślij Alert SMS po wystąpieniu dowolnego Zdarzenia możemy wysłać alert SMS na konkretny numer telefonu. Jest to możliwe, jeżeli mamy skonfigurowaną bramkę. Sprawdź jak skonfigurować bramkę SMS.

W tej akcji należy określić:

[1] Bramka SMS – wybierz jedną ze zintegrowanych bramek SMS, poprzez którą chcesz przeprowadzić wysyłkę wiadomości.

[2] Do – określ numer lub numery telefonu, do których chcesz wysłać alert SMS po wystąpieniu zdarzenia. Numery telefonu oddzielaj przecinkiem. Możesz wpisać dowolny numer telefonu. Nie musi on znajdować się w twojej bazie kontaktów w SALESmanago.

[3] Wyślij po – wybierz po jakim czasie chcesz, aby została wysłana wiadomość tekstowa do użytkowników:

  • po “x” godzinach
  • po “x” dniach
  • po “x” tygodniach
  • po “x” miesiącach
  • po “x” latach

[4] Utwórz – wprowadź tekst alertu, który chcesz wysłać do użytkownika.

WAŻNE: W oknie treści możesz użyć maksymalnie 512 znaków.

[5] Pozwól na znaki diakrytyczne (wymagane dla emotikon) –  jeśli wybrałeś bramkę SMS, która zezwala na użycie znaków diakrytycznych w wiadomości tekstowej, możesz odznaczyć checkbox, aby zabronione było ich użycie w oknie treści. Znaki diakrytyczne to np. ę, ż, ä, ü, ß oraz emotikony.

[6] Definiuj czas wysyłki wiadomości – określ, kiedy dokładnie chcesz, aby wiadomość została wysłana. W pustych oknach sprecyzuj godziny, w jakich użytkownik ma otrzymać komunikat.

WAŻNE: Jeśli z jakiegoś powodu Workflow uruchomi się poza wskazanym okresem wysyłki, wiadomości nie zostaną wysłane tego dnia, lecz następnego w podanym wcześniej czasie.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024