Przydatne linki
Social Login App to jedna z wielu wtyczek firmy NDNAPPS. Daje ona możliwość logowania się poprzez portale społecznościowe do sklepów Shopify. Dzięki niej klienci mogą w bardzo szybki sposób logować się tym samym adresem mailowym do różnych aplikacji.
Wtyczka Social Login umożliwia logowanie się przy użyciu popularnych sieci społecznościowych, takich jak:
- Facebook,
- Google,
- Twitter,
- Linkedin,
- Instagram,
- Amazon,
- Microsoft Live,
- WordPress,
- Dropbox,
- Disqus itd.
Pozwala to na znaczne uproszczenie procesu logowania się klientów w sklepie. Ponadto, dzięki Social Login, istnieje mniejsze prawdopodobieństwo, że klienci opuszczą swój koszyk. Dzięki integracji wtyczki Social Plugin z SALESmanago, po zalogowaniu się do sklepu internetowego za pośrednictwem jednego z wybranych social mediów – dane dotyczące danego kontaktu, automatycznie zostaną zaciągnięte do systemu SALESmanago.
Spis treści:
-
- Instalacja
- Integracja z SALESmanago
1. Instalacja
- Aby móc korzystać z wyżej wspomnianych funkcji, należy zainstalować w ustawieniach sklepu Shopify (np. myshop.shopify.com/admin) wtyczkę „Social Login by NDNAPPS”.
- Następnie należy przejść do wtyczki (widok poniżej) i udać się do: Email Service Integration → SalesManago.
2. Integracja z SALESmanago
- Po przejściu do sekcji SALESmanago, należy uzupełnić następujące pola: Owner, Endpoint, Client ID, API Secret, danymi z aplikacji SALESmanago. (W tym celu udaj się do aplikacji SALESmanago i przejdź do: Ustawienia → Integracja celem pobrania wyżej wymienionych danych i umieszczenia ich we wtyczce), a następnie kliknąć Connect i Save.
2. Następnym krokiem jest uruchomienie wtyczki. Aby ją aktywować przejdź do Setting → Other settings → Enable Social Login.
- Następnie włącz we wtyczce → Setting → Social Activate, przez które aplikacje jest możliwość zakładania konta/ logowania się.
- Po zaznaczeniu opcji ON (jak na widoku powyżej), adresy e-mail kontaktów logujących się do sklepu internetowego przez wybrane social media – widok poniżej, będą automatycznie wpadały do systemu SALESmanago.
[1] W tym przypadku wśród dostępnych do logowania się opcji Socials, kontakt może wybrać: Facebook, Twitter, Google+, Instagram, Linked in, Amazon oraz Pinterest. Jeżeli kontakt zaloguje się do sklepu internetowego poprzez jedno z wymienionych kont społecznościowych – jego dane automatycznie zostaną zaciągnięte do systemu SALESmanago.
Poniższy widok przedstawia listę kontaktów, które m.in. zostały zaciągnięte do systemu SALESmanago.
WAŻNE: Na ten moment instalacja oraz integracja przez niniejszą wtyczkę, pozwala na przesyłanie adresów e-mail do SALESmanago, jednak już niebawem zostanie dodana możliwość monitorowania tych kontaktów (funkcjonalność w opracowaniu).