Wtyczka Social Plugin do Shopify

Social Login App to jedna z wielu wtyczek firmy NDNAPPS. Daje ona możliwość logowania się poprzez portale społecznościowe do sklepów Shopify. Dzięki niej klienci mogą w bardzo szybki sposób logować się tym samym adresem mailowym do różnych aplikacji. 

Wtyczka Social Login umożliwia logowanie się przy użyciu popularnych sieci społecznościowych, takich jak: 

  • Facebook,
  • Google,
  • Twitter,
  • Linkedin,
  • Instagram,
  • Amazon,
  • Microsoft Live,
  • WordPress,
  • Dropbox,
  • Disqus itd.

Pozwala to na znaczne uproszczenie procesu logowania się klientów w sklepie. Ponadto, dzięki Social Login, istnieje mniejsze prawdopodobieństwo, że klienci opuszczą swój koszyk. Dzięki integracji wtyczki Social Plugin z SALESmanago, po zalogowaniu się do sklepu internetowego za pośrednictwem jednego z wybranych social mediów – dane dotyczące danego kontaktu, automatycznie zostaną zaciągnięte do systemu SALESmanago. 


Spis treści:

    1. Instalacja
    2. Integracja z SALESmanago

1. Instalacja

  1. Aby móc korzystać z wyżej wspomnianych funkcji, należy zainstalować w ustawieniach  sklepu Shopify (np. myshop.shopify.com/admin) wtyczkę „Social Login by NDNAPPS”.
  2. Następnie należy przejść do wtyczki (widok poniżej) i udać się do: Email Service Integration → SalesManago.


2. Integracja z SALESmanago

  1. Po przejściu do sekcji SALESmanago, należy uzupełnić następujące pola: Owner, Endpoint, Client ID, API Secret,  danymi z aplikacji SALESmanago. (W tym celu udaj się do aplikacji SALESmanago i przejdź do: Ustawienia → Integracja celem pobrania wyżej wymienionych danych i umieszczenia ich we wtyczce), a następnie kliknąć Connect i Save.

2. Następnym krokiem jest uruchomienie wtyczki. Aby ją aktywować przejdź do Setting → Other settings → Enable Social Login.

  1. Następnie włącz we wtyczceSetting → Social Activate, przez które aplikacje jest możliwość zakładania konta/ logowania się.

  1. Po zaznaczeniu opcji ON (jak na widoku powyżej), adresy e-mail kontaktów logujących się do sklepu internetowego przez wybrane social media – widok poniżej, będą automatycznie wpadały do systemu SALESmanago. 

[1] W tym przypadku wśród dostępnych do logowania się opcji Socials, kontakt może wybrać: Facebook, Twitter, Google+, Instagram, Linked in, Amazon oraz Pinterest. Jeżeli kontakt zaloguje się do sklepu internetowego poprzez jedno z wymienionych kont społecznościowych – jego dane automatycznie zostaną zaciągnięte do systemu SALESmanago. 

Poniższy widok przedstawia listę kontaktów, które m.in. zostały zaciągnięte do systemu SALESmanago.

WAŻNE: Na ten moment instalacja oraz integracja przez niniejszą wtyczkę, pozwala na przesyłanie adresów e-mail do SALESmanago, jednak już niebawem zostanie dodana możliwość monitorowania tych kontaktów (funkcjonalność  w opracowaniu).

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024