Zgoda użytkownika na komunikację (przez e-mail, SMS lub powiadomienia Web Push) jest niezbędna przy prowadzeniu działań marketingowo-sprzedażowych. Dzięki zdarzeniu Przypisano zgodę do kontaktu możesz automatycznie dostosować komunikację z klientem (możesz ją rozpocząć lub zakończyć) w momencie kiedy zostanie przypisana zgoda o konkretnym statusie do danego użytkownika. W praktyce oznacza to, że jeżeli do systemu zostanie przesłana informacja o dodaniu zgody (potwierdzonej lub wycofanej, co można doprecyzować w ustawieniu zdarzenia), wtedy zostanie uruchomiona reguła.
WAŻNE: Musisz mieć stworzoną zgodę w systemie SALESmanago, by skorzystać z tego zdarzenia Więcej informacji
ABY DODAĆ REGUŁĘ AUTOMATYZACJI Z TYM ZDARZENIEM NALEŻY PRZEJŚĆ DO
PROCESY AUTOMATYZACJI => REGUŁY AUTOMATYZACJI => DODAJ NOWĄ REGUŁĘ
Spis treści
- Dodawanie zdarzenia do reguły
- Ustawienia zdarzenia
1. Dodawanie zdarzenia do reguły
[1] – po wybraniu zakładki Elementy przejdź do Zdarzeń i znajdź na liście zdarzenie Zgoda przypisana do kontaktu. Możesz również wpisać nazwę tego zdarzenia w wyszukiwarce. Następnie przeciągnij zdarzenie na panel.
[2] Ustawienia zdarzenia – kliknij przycisk, aby wybrać zgody lub zgodę, która będzie uruchamiała regułę automatyzacji oraz jaki status powinna mieć zgoda.
2. Ustawienia zdarzenia
[1] Zgoda – wybierz z listy zgodę, która uruchomi regułę automatyzacji. Na liście znajdują się wszystkie zgody, które zostały utworzone w systemie.
[2] Status – wybierz status zgody, która uruchomi regułę automatyzacji. Dla kontaktów, które potwierdziły lub wycofały zgodę można przygotować osobne reguły automatyzacji.
[3] Dodaj kolejną zgodę – jeżeli chcesz aby inne zgody również uruchamiały regułę automatyzacji wybierz tę opcję.