Akcja: dodaj/zmień szczegół kontaktu

Szczegóły kontaktu znajdują się na Karcie kontaktu w zakładce Szczegóły. Zaimportowane szczegóły możemy zmienić za pomocą reguły automatyzacji po wystąpieniu dowolnego Zdarzenia.

Jeśli aktywność kontaktu ulegnie zmianie, dany szczegół może zmienić się automatycznie, o ile wcześniej ustawimy odpowiednią regułę automatyzacji.

szczegol

Jeżeli kontakt nie posiada danego detalu, wynikiem wykonania akcji będzie dodanie detalu o podanej wartości.

W tej akcji należy określić:

[1] Nazwa szczegółu: należy podać nową nazwę szczegółu bądź już istniejącą, jeśli chcemy zmienić tylko wartość szczegółu (możesz użyć maksymalnie 255 znaków).

[2] Wartość szczegółu: należy podać nową wartość szczegółu (możesz użyć maksymalnie 255 znaków).

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024