Workflow | Zdarzenie: Kontakt został dodany do systemu

Zdarzenie to dotyczy nowych kontaktów, które zostały dodane do bazy poprzez API lub zapisały się na subskrypcję przez formularz kontaktowy. To pozwala w prosty sposób np. otagować każdy nowy adres e-mail w bazie lub przesłać informacje dla handlowców o nowym kontakcie.

PRZEJDŹ DO PROCESY AUTOMATYZACJI => WORKFLOW


W Workflow, z listy elementów wybierz Zdarzenia => Kontakt został dodany do systemu

Jeśli poprzez API zostanie przesłana informacja do systemu SALESmanago o nowym kontakcie – upsert, a w bazie dany kontakt już istnieje lub kontakt ponownie zapisze się do subskrypcji, Workflow nie zadziała. System rozróżnia tylko datę stworzenia kontaktu (pierwszą datę dodania kontaktu do systemu).

W ten sam sposób system działa dla kontaktów usuniętych. Jedynie dla kontaktów, które mieliśmy w bazie i zostały usunięte permanentnie, ponowne przesłanie informacji przez API o danym kontakcie pozwoli na uruchomienie Worklow.

WAŻNE: Wywołanie zdarzenia przez zarządzanie kontaktami nie zadziała. 

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024