Akcja: Wyślij kontakt do Focus Telecom

Akcja przesyła do systemu Focus Contact Center dane kontaktu: nazwę, firmę, e-mail oraz telefon.

UWAGA: Wymagane jest, aby pole Telefon przesyłanego kontaktu nie było puste.

Aby korzystać z akcji, upewnij się, że prawidłowo przeprowadziłeś integrację systemu SALESmanago z Focus Telecom>>

PRZEJDŹ DO PROCESY AUTOMATYZACJI => REGUŁY AUTOMATYZACJI


Wybierz +Dodaj nową regułę. Dodaj wybrane zdarzenie oraz Akcję: Wyślij kontakt do Focus Telecom.

Następnie przejdź przez ustawienia akcji:

[1] Kampania – wybierz z listy wszystkich aktywnych kampanii Focus Contact Center tę kampanię, do której zostanie wgrany kontakt.

UWAGA: Należy pamiętać o utworzeniu w kampanii Focus Contact Center pól rekordu o nazwach „Imię i nazwisko” i „Nazwa firmy”.

[2] Prywatny dla –  wybierz z listy agentów systemu Focus Contact Center, tego agenta, do którego zostanie przypisany kontakt.


Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024