Zdarzenie: kontakt wszedł ze źródła

Zdarzenie to zachodzi, gdy Kontakt wszedł na twoją stronę z określonego w tym zdarzeniu źródła (może to być domena zewnętrzna, twoja własna domena lub konkretny adres URL na twojej domenie).

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Zdarzenie-zrodlo.png

W zdarzeniu należy określić:

[1] Typ zdarzenia – Kontakt wszedł ze źródła.

[2] Źródło – podaj zewnętrzną domenę albo pełną ścieżkę URL na twojej domenie, której ma dotyczyć zdarzenie.

Przykłady: zewnetrznadomena.com; twojadomena.com; twojadomena.com/sklep/produkt/zielona-koszulka-polo.

WAŻNE: W przypadku domeny zewnętrznej należy wskazać w polu “Źródło” jedynie domenę (lub subdomenę), np.: example.com lub store.example.com. W przypadku podania konkretnej ścieżki zdarzenie nie nastąpi.

Natomiast jeżeli zdarzenie ma dotyczyć twojej własnej domeny, możesz wskazać pełny adres URL.

Po zdefiniowaniu ustawień kliknij na “Zapisz zmiany”.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024