Landing pages – zaawansowane wykorzystanie

Strony Landing page dzięki możliwości prezentowania danych kontaktu stanowią doskonałe narzędzie do prostej technicznie, a z drugiej strony bardzo zaawansowanej funkcjonalnie integracji danych z SALESmanago z zewnętrznymi systemami.

Co więcej, w oparciu o dane możemy na stronach tych budować zaawansowane algorytmy i reguły dostosowujące treść danej strony do indywidualnych potrzeb.

Dzięki tym możliwości, strony te idealnie nadają się do:

  • wzbogacenia karty kontaktu dowolnego CRM/CDP o informacje o wizytach kontaktu na naszych stronach jak i historii komunikacji z tym kontaktem,
  • umieszczania dodatkowych informacji na panelach klientów,
  • zaawansowanych integracji z systemami call-center,

Przykładowo, taka strona udostępniona pracownikom call-center może:

  • prezentować wizyty kontaktu na stronach WWW, wysłane, otwarte i kliknięte e-maile,
  • prezentować dane transakcyjne wprowadzone do SALESmanago,
  • inteligentnie generować treść na podstawie powyższych danych np.:
    • sugerować produkty zgodne z zainteresowaniem klienta,
    • wskazywać temat rozmowy dostosowany do historii zakupów – np. wskazywać usługi wymagające odnowienia, identyfikować usługi i produkty często/rzadko wykorzystywane czy nabywane,
  • przeprowadzać proste zdefiniowane zadania, jak np.:
    • segmentacja,
    • dodawanie dodatkowych detali,
    • modyfikacja podstawowych danych,

Strony Landing pages można łączyć w niewielkie, w pełni funkcjonalne mini-serwisy informujące o naszych kontaktach i kontrahentach, dając ogromne możliwości wsparcia różnorodnych procesów z wykorzystaniem automatyzacji marketingu.

Dane prezentowane na stronach Landing page mogą zostać łatwo ograniczone do wybranego zestawu informacji, pozwalając takie strony udostępniać firmom i osobom na zewnątrz organizacji.

Przykładowy widok Landing page

old3

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Kwiecień 23 2024