Zdarzenie to uruchamia Workflow w momencie, gdy scoring kontaktu przekroczy wyznaczoną liczbę punktów. Przykładowo, po ustawieniu scoringu 150, reguła zadziała za każdym razem, gdy suma wszystkich punktów danego kontaktu będzie większa niż 150 punktów.
Ważne: Jeśli chcemy, aby reguła uruchomiła się tylko raz dla danego kontaktu po przekroczeniu progu np. 150 punktów musimy zaznaczyć w Ilości uruchomień reguły wartość 1. W innym przypadku reguła będzie uruchamiać się za każdym razem po przekroczeniu przez kontakt 150 punktów np. po osiągnięciu 151, 160, 200 punktów itd.
PRZEJDŹ DO PROCESY AUTOMATYZACJI => WORKFLOW
W Workflow, z listy elementów wybierz Zdarzenia => Scoring kontaktu przekroczył.
Następnie wprowadź ustawienia:
[1] Score – wpisz wybraną liczbę punktów scoringowych.
Kliknij Zapisz zmiany, a w kolejnym kroku Workflow wybierz Warunek lub Akcję, która będzie uzależniona od ustawionego wydarzenia i połącz je strzałką.
UWAGA: Workflow rozpoczyna się od Zdarzenia, które zostanie połączone ze Startem.