Przydatne linki
Zdarzenie to występuje, kiedy do Kontaktu zostaje dodany konkretny nowy tag.
Zdarzenie wystąpi, jeżeli tag zostanie przypisany do Kontaktu w jeden z następujących sposobów:
- ręcznie na Kartę Kontaktu,
- poprzez proces Workflow lub Regułę Automatyzacji (Akcja: Dodaj tag do Kontaktu),
- poprzez API (pod warunkiem, że flaga fireEvents ma wartość true, co jest ustawieniem domyślnym) lub zintegrowaną platformę eCommerce,
- wraz z dodaniem do systemu nowego Kontaktu z tym konkretnym tagiem.
Zdarzenie nie wystąpi, jeżeli tag zostanie przypisany do Kontaktu:
- poprzez import z pliku CSV lub XLSX >>
- poprzez Menu → Odbiorcy → Kontakty → Zarządzanie Kontaktami → Menedżer Kontaktów (za wyjątkiem sytuacji, gdy wybrano proces Workflow w sekcji Uruchom Workflow).
Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:
[1] Tag – Podaj jeden lub więcej tagów. Tagi zostaną połączone operatorem OR, co oznacza, że Zdarzenie wystąpi, jeżeli dowolny z tych tagów zostanie przypisany do Kontaktu.
Kiedy podasz nazwę tagu, potwierdź ją poprzez kliknięcie Enter lub wybierz tag z listy, która się pojawi.
[2] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.
Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.
Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.
Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>
Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.