Zdarzenie to dotyczy nowych kontaktów, które zostały dodane do bazy poprzez API lub zapisały się na subskrypcję przez formularz kontaktowy. To pozwala w prosty sposób np. otagować każdy nowy adres e-mail w bazie lub przesłać informacje dla handlowców o nowym kontakcie.
PRZEJDŹ DO PROCESY AUTOMATYZACJI => WORKFLOW
W Workflow, z listy elementów wybierz Zdarzenia => Kontakt został dodany do systemu
Jeśli poprzez API zostanie przesłana informacja do systemu SALESmanago o nowym kontakcie – upsert, a w bazie dany kontakt już istnieje lub kontakt ponownie zapisze się do subskrypcji, Workflow nie zadziała. System rozróżnia tylko datę stworzenia kontaktu (pierwszą datę dodania kontaktu do systemu).
W ten sam sposób system działa dla kontaktów usuniętych. Jedynie dla kontaktów, które mieliśmy w bazie i zostały usunięte permanentnie, ponowne przesłanie informacji przez API o danym kontakcie pozwoli na uruchomienie Worklow.
WAŻNE: Wywołanie zdarzenia przez zarządzanie kontaktami nie zadziała.