Workflow | Warunek: Kontakt jest w segmencie RFM

Warunek jest spełniony jeżeli kontakt znajduje się w wybranym segmencie analityki RFM lub jeżeli się w niej nie znajduje. Należy wybrać grupę kontaktów, dla której warunek ma zostać sprawdzony.

>>Więcej na temat analityki RFM znajdziesz tutaj.

PRZEJDŹ DO PROCESY AUTOMATYZACJI => WORKFLOW


W Workflow, z listy elementów wybierz Warunek => Kontakt jest w segmencie RFM

Następnie wejdź w ustawienia warunku:

Zaznacz checkbox [Nie] jeśli kontakt nie znajduje się w segmencie RFM.

[Raport]: należy wybrać raport jeden zapisanych raportów.

[Segment]: należy wybrać jeden z segmentów:

  • czas od ostatniego zakupu (przez kontakt),
  • częstotliwość (dokonywania zakupu przez kontakt),
  • wartość (pieniężna dokonywanych zakupów).

[Grupa docelowa]: należy wybrać w jakiej grupie ma być kontakt aby warunek mógł być sprawdzony.

Czas od ostatniego zakupu:

  • krótki,
  • średni,
  • długi.

Częstotliwość:

  • częsty, 
  • regularny,
  • okazjonalny.

Wartość:

  • premium,
  • przeciętny,
  • oszczędny.

Po wprowadzeniu ustawień Zapisz zmiany.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024