Warunek jest spełniony jeżeli kontakt znajduje się w wybranym segmencie analityki RFM lub jeżeli się w niej nie znajduje. Należy wybrać grupę kontaktów, dla której warunek ma zostać sprawdzony.
>>Więcej na temat analityki RFM znajdziesz tutaj.
PRZEJDŹ DO PROCESY AUTOMATYZACJI => WORKFLOW
W Workflow, z listy elementów wybierz Warunek => Kontakt jest w segmencie RFM
Następnie wejdź w ustawienia warunku:
Zaznacz checkbox [Nie] jeśli kontakt nie znajduje się w segmencie RFM.
[Raport]: należy wybrać raport jeden zapisanych raportów.
[Segment]: należy wybrać jeden z segmentów:
- czas od ostatniego zakupu (przez kontakt),
- częstotliwość (dokonywania zakupu przez kontakt),
- wartość (pieniężna dokonywanych zakupów).
[Grupa docelowa]: należy wybrać w jakiej grupie ma być kontakt aby warunek mógł być sprawdzony.
Czas od ostatniego zakupu:
- krótki,
- średni,
- długi.
Częstotliwość:
- częsty,
- regularny,
- okazjonalny.
Wartość:
- premium,
- przeciętny,
- oszczędny.
Po wprowadzeniu ustawień Zapisz zmiany.