Workflow| Akcja: wyślij wiadomość SMS do kontaktu

Dzięki akcji Wyślij wiadomość SMS do kontaktu, po wystąpieniu dowolnego Zdarzenia, możemy wysłać SMS’a do kontaktu. Jest to możliwe jeżeli posiadamy numer telefonu komórkowego kontaktu oraz mamy skonfigurowaną bramkę. Sprawdź jak skonfigurować bramkę SMS.

1

W tej akcji należy określić:

[1] Typ akcji: Wyślij wiadomość SMS do kontaktu.

[2] SMS: możemy wybrać wcześniej przygotowany szablon wiadomości, bądź stworzyć nową wiadomość z tego miejsca.

[3] Od: opcjonalnie można podać nazwę nadawcy wiadomości SMS.

[4] Po: możemy określić po jakim czasie od momentu spełnienia założeń workflow wiadomość SMS ma zostać wysłana.

[5] Treść wiadomości: w tym miejscu możemy wpisać treść nowej wiadomości SMS.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: bok@salesmanago.pl +48 533 600 808