Akcja ta pozwala uruchomić istniejącą Regułę Automatyzacji dla Kontaktów, które osiągnęły ten etap procesu Workflow.
Przeczytaj więcej o Regułach Automatyzacji >>
WAŻNE: Kiedy dodajesz Akcję: Uruchom Regułę Automatyzacji do procesu Workflow, pamiętaj, aby sprawdzić ustawienia tej Reguły. Jeżeli nie zaznaczysz pola [A], tylko użytkownik SALESmanago, który utworzył tę Regułę Automatyzacji, może użyć jej w procesie Workflow. Zwróć również uwagę na ustawienie [B], ponieważ ta konfiguracja może przeszkodzić prawidłowemu funkcjonowaniu Workflow.
WSKAZÓWKA: Uruchamianie Reguły Automatyzacji może niepotrzebnie skomplikować przeprowadzane przez ciebie operacje. Rozważ utworzenie kompleksowego procesu Workflow, który będzie zawierać wszystkie Akcje, które chcesz wykonać dla Kontaktów.
Po umieszczeniu tej Akcji na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:
[1] Reguła – Wybierz Regułę, która będzie uruchamiana dla Kontaktów, które osiągnęły ten etap procesu Workflow.
[2] Po – Zdefiniuj, po jakim czasie od osiągnięcia przez Kontakt tego etapu Workflow, Reguła Automatyzacji zostanie uruchomiona. Podaj liczbę oraz wybierz jedną z następujących jednostek czasu: godzina, dzień, tydzień, miesiąc, rok.
PRZYKŁAD: Przy następujących ustawieniach:
Kontakt dochodzi do etapu Akcji: Uruchom Regułę Automatyzacji 1 stycznia. Wybrana Reguła Automatyzacji („Demo”) zostanie uruchomiona dla tego Kontaktu 15 stycznia.
Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.