Za pomocą tej akcji w Workflow możesz dodać zadanie do swoich kontaktów po wystąpieniu dowolnego zdarzenia. Taka opcja jest przydatna dla handlowców, którzy poza alertem o aktywności kontaktu, chcą także zaplanować zadanie po wystąpieniu danego zdarzenia.
>>Szczegółowe informacje o przypisywaniu zadań dla użytkowników kontaktu
PRZEJDŹ DO PROCESY AUTOMATYZACJI => WORKFLOW
W Workflow, z listy elementów wybierz Akcja => Dodaj zadanie dla użytkownika
Następnie wejdź w ustawienia akcji
[Zadanie]: należy wpisać informacje o zadaniu,
[Kategoria]: możemy wybrać wcześniej ustawioną kategorię zadań,
[Czas]: określenie po jakim czasie od momentu zrealizowania założeń reguły zadanie powinno zostać zrealizowane,
[Przypomnij]: należy określić, ile czasu przed wykonaniem zadania system ma poinformować użytkownika o wykonaniu zadania,
[CC]: można wpisać dodatkowy adres email użytkownika, do którego ma zostać przypisane zadanie.
Po wprowadzeniu ustawień kliknij przycisk Zapisz zmiany.