Dzięki stosowaniu dodatkowego scoringu w SALESmanago, dowiesz się o zwiększonej/zmniejszonej aktywności kontaktu, w zależności od podjętych działań. Domyślny scoring, który możesz edytować według swoich potrzeb, znajduje się Ustawienia => Ogólny Scoring. Jednak dzięki Workflow możemy nadać dodatkowe punkty lub je odjąć, jeśli jakaś aktywność (Zdarzenie/warunek) wyda się szczególnie istotna, np. gdy kontakt odwiedzi URL z ofertą, cennikiem itp.
PRZEJDŹ DO PROCESY AUTOMATYZACJI => WORKFLOW
W Workflow, z listy elementów wybierz Akcja => Dodaj scoring do kontaktu
Następnie wejdź w ustawienia akcji.
W tej akcji należy określić:
[Score]: należy podać ile punktów ma zostać dodanych lub odjętych w scoringu kontaktu.
WAŻNE: Aby odjąć punkty w scoringu kontaktu, wpisz np. -5
Po wprowadzeniu ustawień kliknij Zapisz zmiany, aby kontynuować.