Website Automation

Website Automation umożliwia kontekstowe dostarczanie w czasie rzeczywistym osobom odwiedzającym stronę WWW w pełni zautomatyzowanych i spersonalizowanych punktów styku, takich jak popup, exit popup, web push, czy live chat. Moment ich wyświetlenia i treść dostosowywane są w modelu 1-do-1 zarówno dla klientów posiadających swój profil behawioralno-transakcyjny w SALESmanago oraz użytkowników anonimowych w zależności od tego, jak zachowują się na stronie WWW.


USTAWIENIA WEBSITE AUTOMATION

Poznaj mechanizm działania website automation.

Website automation – tworzenie reguły
Analityka website automation

ZDARZENIA

Zdarzenie jest elementem koniecznym do uruchomienia reguły dla pojedynczego kontaktu lub kontaktu anonimowego. Pamiętaj, że reguła może zawierać więcej niż jedno zdarzenie. Wówczas wystarczy, że kontakt spełni jedno z założonych zdarzeń, a reguła zostanie uruchomiona. Zdarzenia weryfikowane są na zasadzie słowa „lub”. Poznaj dokładnie jak działają poszczególne elementy.

Website Automation | zdarzenie: kontakt odwiedził adres URL

WARUNKI

Przy weryfikowaniu przez aplikację spełnienia warunków przez kontakt, należy pamiętać, że są one sprawdzane na zasadzie słowa „i”. Dlatego wszystkie warunki muszą być spełnione, aby reguła wykonała akcję „Jeśli TAK”. W innym przypadku istnieje możliwość wykonania akcji „Jeśli NIE”.

Website Automation | warunek: kontakt odwiedził URL x razy
Website Automation | warunek: anonimowy/monitorowany kontakt na stronie

AKCJE

Poznaj ogólną zasadę działania akcji oraz szczegółowy opis każdej z dostępnych możliwości. Pamiętaj o możliwości ustawienia akcji „Jeśli NIE”, które zostać uruchomione, w momencie gdy kontakt nie spełni założeń zawartych w warunkach.

Website Automation | akcja: wyświetl pop-up
Website Automation | akcja: pokaż czat z treścią
Website Automation | akcja: wyświetl ikonę czatu z treścią
Website Automation | akcja: pokaż formularz zgody Web Push
Website Automation | akcja: Wykonaj specjalny skrypt