Website Automation | akcja: pokaż czat z treścią

Akcja: Pokaż czat z treścią może zostać wykonana bezpośrednio po zdarzeniach (jeśli w regule nie ma warunków) lub po spełnieniu założeń warunków; jeśli reguła zawiera alternatywne ścieżki, akcje “jeśli tak” zostaną wykonane dla kontaktu w momencie spełnienia wszystkich założeń reguły (zdarzeń i warunków) a akcje “jeśli nie” gdy założenia warunków nie zostaną spełnione.

Przejdź do PROCESY AUTOMATYZACJI → WEBSITE AUTOMATION


W Website Automation, z listy elementów wybierz Akcja → Pokaż czat z treścią

W ustawieniach akcji znajdują się następujące opcje:

[1] Opóźnij wykonanie akcji – zaznacz checkbox jeśli chcesz, aby akcja została wykonana później; opóźnienie określisz w godzinach lub dniach

[2] Nazwa chatu – z rozwijanej listy wybierz stworzony wcześniej chat

[3] Treść – w tym oknie stwórz treść, która pojawi się w oknie czatu a następnie zdecyduj o wyglądzie tekstu korzystając z dostępnych opcji

[4] Moment wyświetlania – wybierz kiedy pop-up ma zostać wyświetlony; dostępne opcje: natychmiast, przy następnej wizycie, z opóźnieniem

Po wprowadzeniu ustawień kliknij Zapisz aby kontynuować.

WAŻNE: Wyświetlanie informacji w oknie chatu nie tworzy dodatkowej konwersacji. Dopiero w momencie, gdy ktoś napisze na chacie utworzy się konwersacja w panelu konsultanta.

Przykładowy komunikat:

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024