Akcja: Pokaż czat z treścią może zostać wykonana bezpośrednio po zdarzeniach (jeśli w regule nie ma warunków) lub po spełnieniu założeń warunków; jeśli reguła zawiera alternatywne ścieżki, akcje “jeśli tak” zostaną wykonane dla kontaktu w momencie spełnienia wszystkich założeń reguły (zdarzeń i warunków) a akcje “jeśli nie” gdy założenia warunków nie zostaną spełnione.
Przejdź do PROCESY AUTOMATYZACJI → WEBSITE AUTOMATION
W Website Automation, z listy elementów wybierz Akcja → Pokaż czat z treścią
W ustawieniach akcji znajdują się następujące opcje:
[1] Opóźnij wykonanie akcji – zaznacz checkbox jeśli chcesz, aby akcja została wykonana później; opóźnienie określisz w godzinach lub dniach
[2] Nazwa chatu – z rozwijanej listy wybierz stworzony wcześniej chat
[3] Treść – w tym oknie stwórz treść, która pojawi się w oknie czatu a następnie zdecyduj o wyglądzie tekstu korzystając z dostępnych opcji
[4] Moment wyświetlania – wybierz kiedy pop-up ma zostać wyświetlony; dostępne opcje: natychmiast, przy następnej wizycie, z opóźnieniem
Po wprowadzeniu ustawień kliknij Zapisz aby kontynuować.
WAŻNE: Wyświetlanie informacji w oknie chatu nie tworzy dodatkowej konwersacji. Dopiero w momencie, gdy ktoś napisze na chacie utworzy się konwersacja w panelu konsultanta.
Przykładowy komunikat: