Warunek: kontakt jest w segmencie RFM

Warunek jest spełniony jeżeli kontakt znajduje się w wybranym segmencie analityki RFM lub jeżeli się w niej nie znajduje. Należy wybrać grupę kontaktów, dla której warunek ma zostać sprawdzony. Więcej na temat analityki RFM znajdziesz tutaj>>.

2

W tym warunku należy określić:

[1] Typ warunku: kontakt jest w segmencie RFM.

[2] Raport: należy wybrać raport jeden zapisanych raportów.

[3] Segment: należy wybrać jeden z segmentów:

  • czas od ostatniego zakupu (przez kontakt),
  • częstotliwość (dokonywania zakupu przez kontakt),
  • wartość (pieniężna dokonywanych zakupów).

[4] Grupa docelowa: należy wybrać w jakiej grupie ma być kontakt aby warunek mógł być sprawdzony.

Czas od ostatniego zakupu:

  • krótki,
  • średni,
  • długi.

Częstotliwość:

  • częsty, 
  • regularny,
  • okazjonalny.

Wartość:

  • premium,
  • przeciętny,
  • oszczędny.

Po wprowadzeniu ustawień Zapisz zmiany.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Kwiecień 23 2024