Dashboard główny

Panel startowy systemu SALESmanago umożliwia szybki dostęp do niezbędnych  informacji oraz przejrzysty podgląd najważniejszych statystyk.

 

Panel startowy wyświetla się od razu po zalogowaniu się na stronę główną. Natomiast jeśli znajdujesz się w innej sekcji należy wybrać w głównym menu Start


  1. Twoje kontakty
  2. Liczba odsłon na Twojej stronie internetowej
  3. Profile behawioralne odwiedzających
  4. Ruch na stronie w czasie rzeczywistym

Twoje kontakty

[1] Przedział czasowy – wybierz okres, dla jakiego ma być wygenerowana liczba i wykres kontaktów.

[2] Nowe kontakty – liczba nowych kontaktów w dniu poprzednim. Użyj przycisku Podgląd, aby wygenerować wykres wyłącznie dla tych kontaktów. Po naciśnięciu przycisku Kto? zostaniesz przekierowany na listę kontaktów.

[3] Nowe kontakty – liczba nowych kontaktów w wybranym przedziale czasowym. Użyj przycisku Podgląd, aby wygenerować wykres dla nowych kontaktów. Po naciśnięciu przycisku Kto? zostaniesz przekierowany na listę kontaktów.

[4] Wszystkie kontakty – liczba wszystkich kontaktów pozyskanych w ciągu ostatnich 7 dni. Użyj przycisku Podgląd, aby wygenerować wykres dla wszystkich kontaktów.

WAŻNE: Dane w systemie przeliczane są w nocy, dlatego też mogą pojawić się niewielkie rozbieżności pomiędzy statystykami na stronie głównej, a listą kontaktów. Lista kontaktów nie wyświetla kontaktów usuniętych.

WSKAZÓWKA: Aby wygenerować odpowiedni wykres, kliknij przycisk Podgląd przy każdej z opcji [1], [2] lub [3].


Liczba odsłon Twojej strony internetowej

[1] Odsłony monitorowane – Użyj przycisku Podgląd, aby wygenerować wykres dla odsłon monitorowanych.

[2] Odsłony anonimowe – Użyj przycisku Podgląd, aby wygenerować wykres dla osłon anonimowych.

[3] Wszystkie odsłony – Użyj przycisku Podgląd, aby wygenerować wykres dla wszystkich odsłon.

[4] Przedział czasowy – wybierz przedział czasowy, dla którego zostanie wygenerowany wykres.


Profile behawioralne odwiedzających

Sekcja Profile Behawioralne Odwiedzających pokazuje dokładny wykaz osób, które odwiedziły monitorowaną stronę.

Sposoby na selekcję wyświetlanych Użytkowników:

Wybierz grupę kontaktów, dla których ma zostać wygenerowana lista:

  • Wszyscy – użytkownicy nierozpoznani bądź monitorowani w systemie.
  • Monitorowane – użytkownicy monitorowani.
  • Anonimowe – użytkownicy nierozpoznani bądź niemonitorowani w systemie.

[1] Scoring – sortuj listę po wybranej wartości scoringu.

[2] Filtruj – wybierz wartość dla sortowania listy – wszystkie, główny właściciel i moje kontakty.

[3] Eksport – kliknij przycisk Eksport, aby zobaczyć opcję eksportu listy.

[A] Sortuj po scoringu – wybierz kontakty do eksportu na podstawie wartości scoringu.

[B] Wybierz zakres czasu danych, które chcesz eksportować. 

 

[4] Data – wybierz datę, dla której zostanie wygenerowana lista.


Ruch na stronie w czasie rzeczywistym

overviewPL

[1] Użytkownicy na stronie – łączna liczba użytkowników, będących aktualnie na stronie.

[2] Monitorowani użytkownicy – łączna liczba monitorowanych (zidentyfikowanych) użytkowników, będących aktualnie na stronie.

[3] Anonimowi użytkownicy – łączna liczba użytkowników nierozpoznanych bądż niemonitorowanych w systemie, będących aktualnie na stronie.

[4]  Wizyty zidentyfikowanych użytkowników są oznaczone zielonym kolorem. Wizyty anonimowych użytkowników są oznaczone niebieskim kolorem.

[5] Przedział czasowy – wybierz przedział czasu, dla którego zostanie wygenerowany wykres ruchu na stronie.

Kostki na stronie
Każda kostka na wykresie reprezentuje wyświetlenie strony przez osobę odwiedzającą.

c2PL

 

Jeśli więcej niż jeden kontakt tego samego typu wejdzie na stronę z tego samego źródła, to system łączy ich wyświetlenia w jedną kostkę.

c1PL

Każda kostka zawiera podstawowe informacje o odwiedzających: ilu ich jest i z jakiego źródła trafili na stronę. Dla pojedynczych wyświetleń stron możesz też sprawdzić na której podstronie znajduje się kontakt, a jeśli jest to kontakt monitorowany, to także jego imię, nazwisko, scoring. Możesz też wtedy przejść bezpośrednio do jego karty kontaktu.

System rozróżnia następujące źródła wejścia na stronę:

organic Organic – ruch organiczny, bezpośrednie wejścia na stronę.

redirect Redirect – ruch pochodzący z przekierowań.

google Google – ruch z kliknięć w linki w wyszukiwarce Google.

a-words AdWords – ruch z kliknięć w reklamy AdWords.

salesmanago SALESmanago – ruch z kliknięć w źródłach SALESmanago, m.in. linki w emailach wysłanych z reguł automatyzacji, bannerach dynamicznych, ramkach rekomendacji, landing page i powiadomieniach Web Push.

facebook Facebook – ruch z kliknięć na Facebook.

twitter Twitter – ruch z kliknięć na Twitter.

socialmedia Social – ruch z kliknięć w social media łącznie (ogólniejsza kategoria, w którą mogą się złączyć kostki ze źródłem Facebook i Twitter).

other2 Other – wszystkie pozostałe źródła (reklamy online, źródła UTM, ruch z podlinkowania na innych stronach)

all All – ogólniejsza kategoria, w którą mogą się złączyć kostki wszystkich źródeł.

 


 

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

Average rating:  
 0 reviews