Najważniejsze możliwości
- Automatyzuj rozmowy na Facebook Messenger dzięki obsługującym wiele scenariuszy botom
- Publikuj posty automatycznie zgodnie ze swoim kalendarzem
- Zbieraj informacje kiedy klienci polubią, udostępniają lub komentują Twoje produkty
- Synchronizuj leady pozyskane na Facebook bezpośrednio z SALESmanago
- Twórz i zarządzaj Facebook Ads z poziomu SALESmanago
- Buduj Facebook Custom Audience oparte o segmenty kontaktów w SALESmanago
- Automatycznie dostarczaj rekomendacji produktowych indywidualnym klientom i w ramach custom audience
- Odpowiadaj automatycznie na zapytania produktowe dzięki botowi SALESmanago w Facebook Messenger
INTEGRACJA Z GOOGLE ADS ORAZ ADFORM
Dzięki integracji SALESmanago z tymi platformami możesz wykorzystać dane behawioralne i transakcyjne twoich klientów, zapisane w ich profilach 360º, do tworzenia oraz zarządzania grupami odbiorców reklam.
Google Ads – zobacz jak zintegrować swoje konto w SALESmanago z platformą Google Ads
Dodaj/usuń kontakty do grupy Google Ads – dodawanie i usuwanie użytkowników do grupy za pomocą Reguł Automatyzacji
Dodaj/usuń kontakty do grupy Google Ads – dodawanie i usuwanie użytkowników do grupy za pomocą Workflow
Adform – zobacz jak zintegrować swoje konto w SALESmanago z platformą Adform
Dodaj kontakty do grupy Adform lub usuń je – dodawanie i usuwanie użytkowników do grupy za pomocą Reguł Automatyzacji
Dodaj kontakty do grupy Adform lub usuń je – dodawanie i usuwanie użytkowników do grupy za pomocą Workflow
INTEGRACJA Z MENADŻEREM REKLAM – FACEBOOK ADS
Dzięki prostej integracji z Facebook Ads możesz tworzyć w SALESmanago custom audiences wraz z kontaktami, które posiadasz w bazie oraz ustawiać kampanie reklamowe skierowane bezpośrednio do nich.