Przydatne linki
Dzięki aplikacji SALESmanago możemy znacznie uprościć komunikację z klientem. Jednym ze sposobów na usprawnienie działania kampanii jest analiza uruchomionych reguł automatyzacji. Aby przejść do ekranu głównego procesów automatyzacji wybierz z menu:
Start -> Procesy automatyzacji -> Dashboard.
Wyświetli się ekran Procesy automatyzacji. Stąd można uzyskać dostęp do pewnych kluczowych danych.
[1] Uruchomienia reguł – łączna ilość uruchomień reguł dla wybranego okresu czasu. Wartość Min oznacza ilość uruchomień reguły, która uaktywniła się najmniejszą ilość razy, a wartość Max ilość uruchomień reguły, która uaktwyniła się największą ilość razy. Zmiana pokazuje procentowo zmianę w ilości uruchomień z poprzedniego okresu do aktualnie wybranego.
[2] Średni OR emaili automatycznych – średni procentowy wskaźnik OR (open rate) dotyczący wiadomości wysłanych z reguł automatyzacji dla wybranego okresu czasu. Zmiana pokazuje procentowo zmianę w open rate z poprzedniego okresu do aktualnie wybranego.
[3] E-maile automatyczne – łączna ilość wiadomości wysłanych z reguł, ilość otwarć oraz kliknięć dla wybranego okresu czasu. Zmiana pokazuje procentowo zmianę w ilości emaili wysłanych z reguł z poprzedniego okresu do aktualnie wybranego.
[4] Średni CTR emaili automatycznych – średni wskaźnik CTR (click through rate) dotyczący wiadomości wysłanych z reguł automatyzacji dla wybranego okresu czasu. Zmiana pokazuje procentowo zmianę w CTR z poprzedniego okresu do aktualnie wybranego.
[5] Szybkie linki – po kliknięciu w wybraną ikonkę, zostaniemy automatycznie przekierowani do interesującej nas zakładki, np. Autoresponder.
[6] Przedział czasowy – tu można wybrać przedział czasowy, dla którego zostaną wyświetlone powyższe informacje. Dostępne opcje to: ostatnie 7 dni, poprzedni tydzień, bieżący miesiąc, poprzedni miesiąc, bieżący kwartał, bieżący rok.
Podgląd – kliknięcie przycisku „podgląd” spowoduje wyświetlenie danych na wybrany temat, dla danego okresu na wykresie pod oknem. Poniżej można zapoznać się z przykładowym wykresem dla okna E-maile automatyczne.
Reguły z największą/najmniejszą liczbą uruchomień – w tym oknie wyświetlają się reguły z największą i najmniejszą liczbą uruchomień.
[1] Nazwa reguły
[2] Data utworzenia reguły
[3] Liczba uruchomień reguły
[4] Szczegóły – klikając w przycisk „Szczegóły” obok reguły zostaniemy przekierowani do okna ze szczegółowymi danymi na jej temat.
Top 10 reguł wysyłających wiadomości – lista reguł, które wysłały największą liczbę automatycznych emailli. Panel zarządzania regułami można otworzyć przez kliknięcie przycisku Więcej w prawym górnym rogu okna.
[1] Data utworzenia reguły
[2] Nazwa reguły
[3] Łączna ilość uruchomień reguły
[4] Ilość wiadomości email wysłanych przez regułę.
[5] Ilość wiadomości email wysłanych przez regułę, które zostały otwarte.
[6] Ilość wiadomości email wysłanych przez regułę, które zostały kliknięte.
[7] Szczegóły – ten przycisk daje dostęp do dalszych informacji na temat reguły.
Widok szczegółowy reguły – w tym oknie można poznać dodatkowe dane na temat wybranej reguły, uruchomić ją lub wyłączyć, zrobić export, edytować parametry i wyświetlić powiązane z regułą emaile.
W celu zapoznania się ze szczegółową analityką reguł automatyzacji przejdź tutaj >>
Submit your review | |