Integracja z Omniconvert

Omniconvert to platforma służąca do zwiększania efektywności sprzedaży eCommerce. Umożliwiają to funkcje takie jak personalizacja treści na stronach, optymalizacja wyglądu stron, analityka leadów i narzędzia do segmentacji klientów.

Dzięki integracji możesz używać danych z SalesManago (np. tagów), żeby segmentować odwiedzających, co z kolei ułatwia segmentację i testy przeprowadzane w Omniconvert. Żeby przeprowadzić integrację postępuj zgodnie z tą instrukcją.

1. Znajdź dane konta z SalesManago potrzebne do integracji.

W SalesManago wejdź w Ustawienia, następnie Integracja i znajdź ID klienta i API Secret.

marketizator1pl

2. Połącz SalesManago z Omniconvertem.

Przejdź do sekcji związanej z integracją w Omniconvert, wprowadź dane z SalesManago i kliknij zapisz.

Jako E-mail właściciela musisz wprowadzić e-mail, który wprowadziłeś przy rejestrowaniu się w SalesManago.

marketizator2

marketizator3

3. Stwórz segment w oparciu o informacje z SalesManago.

Podczas tworzenia nowego segmentu znajdź opcję Parametr SalesManago.

marketizator4


Parametrem może być:

  • Imię
  • E-mail
  • Numer telefonu
  • Wynik
  • Województwo
  • tag.NAME (gdzie NAME to nazwa tagu w SalesManago, który chcesz wykorzystać)
  • property.NAME (gdzie NAME to nazwa właściwości w SalesManago, którą chcesz wykorzystać)

4. Wykorzystanie danych z SalesManago jako dynamicznych zmiennych w elementach graficznych.

Możesz wprowadzić wiele dynamicznych zmiennych w elementy graficzne. Przy pomocy integracji możesz użyć każdej zmiennej z SalesManago dotyczącej odwiedzających stronę. Przykład:

{SALESMANAGO[name]}, {SALESMANAGO[tag.name]}