SALESmanago Mobile to nowoczesny moduł do monitorowania aplikacji mobilnych.
Używaj urządzeń mobilnych swoich klientów aby dostarczać im idealnie dopasowane oferty, gdziekolwiek się znajdują. Śledź wykorzystanie aplikacji, buduj dynamiczne segmenty behawioralne i wysyłaj prawdziwie omnichannelowe kampanie.
Instrukcja
Aby przeprowadzić integrację SALESmanago Mobile z SALESmanago, zaloguj się na swoje konto w SALESmanago i przejdź do zakładki Ustawienia → Integracja następnie zjedź w dół strony i wybierz zakładkę SALESmanago Mobile [1].
Naciśnij przycisk Połącz z SALESmanago Mobile [2]. Jeśli autoryzacja przebiegnie pomyślnie, pojawi się potwierdzenie.
Następnie zaloguj się na swoje konto w SALESmanago Mobile i przejdź do zakładki Ustawienia → SALESmanago.
Z listy [3] wybierz konto SALESmanago. Jeśli jeszcze nie masz konta, możesz je utworzyć przyciskiem Stwórz konto [4].
Kiedy wybierzesz konto, otworzy się okno [5], w którym wprowadź poniższe dane w odpowiednich polach.
Konto – w tym polu wybierz swoje połączone konto SALESmanago (powiązane z aplikacją)
Client ID – dostępne w SALESmanago w Ustawienia → Integracja.
API secret – dostępne w SALESmanago w Ustawienia → Integracja.
Endpoint – dostępne w SALESmanago w Ustawienia → Integracja.
Email właściciela – wpisz adres email użytkownika, właściciela kontaktów z SALESmanago
Używaj UserId – zaawansowana opcja dodatkowa, która umożliwia zastąpienie adresu email indywidualnym numerem konta użytkownika. Jeśli potrzebujesz więcej informacji na jej temat skontaktuj się z nami poprzez success@salesmanago.com
Następnie naciśnij Zapisz.
WSKAZÓWKA: Do jednego konta SALESmanago Mobile możesz jednocześnie podłączyć więcej niż jedno konto SALESmanago. Wszystkie podpięte i uwierzytelnione konta będą widoczne w zakładce Ustawienia → SALESmanago na liście Konta SALESmanago.
Po zapisaniu danych oba systemy będą połączone. W zakładce Ustawienia → SALESmanago znajduje się lista Przypisanie kont, z której możesz wybrać które aplikacje mobilne [6] będą podłączone do którego konta SALESmanago [7] i z jakim tagiem [8] będą przesyłać kontakty (do jednej aplikacji możesz przypisać tylko jeden tag).
Po integracji możesz tworzyć reguły automatyzacji wykorzystujące potencjał SALESmanago Mobile