Integracja z platformą AtomStore

Dzięki integracji z platformą sklepową AtomStore, możesz w prosty sposób przesyłać wszystkie kontakty  z AtomStore do SALESmanago.

ZAKRES INTEGRACJI:

1. Przesłanie kontaktu jako monitorowanego wraz z pełnym zakresem danych:

  • nazwa kontaktu
  • e-mail
  • telefon
  • adres
  • firma
  • stan kontaktu
  • data urodzenia
  • data utworzenia kontaktu

2. Informacje o kliencie przesyłane są podczas:

  • zapisu do newslettera
  • zalogowanie się do systemu
  • założenie konta w systemie

3. Dodatkowe dane:

  • dodanie produktu do koszyka przez zalogowany kontakt (przesyłane jako zdarzenie zewnętrzne w postaci CARD -> ID produktu oraz adres e-mail),
  • złożenie zamówienia (przesyłane jako zdarzenie zewnętrze w postaci PURCHASE -> ID zamówienia, lista produktów, e-mail).

KONFIGURACJA

W celu przeprowadzenia konfiguracji należy na platformie AtomStore w panelu administracyjnym przejść do

USTAWIENIA => KONFIGURACJA SKLEPU => WYGLĄD SKLEPU => KODY MARKETINGOWE JS

Następnie rozwiń i uzupełnij pola odpowiedzialne za SALESmanago.

Dane potrzebne do uzupełnienia na koncie SALESmanago w zakładce Ustawienia -> Integracja -> Dostęp przez API.

[1] SALESmanago.pl – identyfikator – w tym miejscu należy wprowadzić ID klienta. Znajdziesz go po zalogowaniu się do SALESmanago w zakładce Ustawienia => Integracje => Dostęp przez API

[2] SALESmanago.pl – API SECRET – w tym miejscu należy wprowadzić API Secret, które również można znaleźć po zalogowaniu się do SALESmanago w zakładce Ustawienia => Integracje => Dostęp przez API, analogicznie do [1].

[3] SALESmanago – E-mail – w tym miejscu należy wprowadzić adres e-mail, na który założone jest konto w SALESmanago.

[4] SALESmanago.pl – serwer – wybierz na której instancji jest założone Twoje konto w SALESmanago: app1, app2 lub app3

[5] SALESmanago.pl – popup dla niezidentyfikowanych kontaktów – ustaw wyświetlenie pop-upu dla kontaktów niemonitorowanych.

[6] SALESmanago.pl – taguj klientów kategoriami produktów które zakupił – możesz włączyć opcję automatycznego dodawania tagów do użytkownika, który zakupił produkt. Przypisany tag będzie zawierał informację o kategorii zakupionego produktu.