W przypadku posiadania własnego serwera pocztowego na home.pl mogą wystąpić problemy z dostarczalnością maili wychodzących z systemu SALESmanago.
Powodem, dla którego maile nie są dostarczane jest domyślna filtracja e-maili na serwerze home.pl, która odrzuca wiadomości pochodzące z zewnętrznego przekierowania. W takiej wiadomości nie zmienia się pole FROM w nagłówku, ale zmienia się pole SENDER, co odczytywane jest jak próba podszycia się pod konta pocztowe. Aby wiadomość z takiego przekierowania docierała na konto, należy aktywować opcję akceptowania poczty z zewnętrznego przekierowania.
Główne kroki:
- Zaloguj się do swojej skrzynki pocztowej na portalu home.pl
- Rozwiń pasek ustawień, który znajduje się w prawym górnym rogu.
- Wybierz Opcje antyspam, które znajdują się po lewej stronie ekranu.
- Zaznacz opcję Akceptuj pocztę z zewnętrznego przekierowania, w efekcie wszystkie wiadomości e-mail przekierowane na Twoja skrzynkę e-mail w home.pl będą dostarczane do skrzynki odbiorczej bez względu na to z jakiego adresu przekierowanie jest wykonywane. Opcja dotyczy również e-maili wychodzących z SALESmanago pod domeną home.pl, które po jej zaznaczeniu będą prawidłowo dostarczane na skrzynki odbiorcze.