W systemie SALESmanago można ustawić, aby na karcie kontaktu wyświetlały się tagi sprzętowe. Oznacza to, że dla kontaktów monitorowanych będą automatycznie przypisywać się tagi mówiące z jakiej przeglądarki oraz z jakiego systemu operacyjnego kontakt korzysta (np. windows, IOS, android)
Aby ustawić automatyczne przypisywanie tagów systemowych należy wejść w:
Ustawienia → Ustawienia systemu → zakładka Aplikacja → Tagi sprzętowe aktywne
Poniżej możesz znaleźć przykład dodawania systemowych tagów, które znajdziesz przechodząc kolejno do zakładek:
Menu → Odbiorcy → Kontakty → Zarządzanie Kontaktami → Lista Kontaktów → Karta Kontaktu → zakładka Szczegóły i Tagi
WAŻNE: W nazwach tagów nie można stosować polskich liter oraz niektórych znaków specjalnych: ! # $ & * ” ‚
Można za to używać cyfr, znaków diakrytycznych oraz znaków specjalnych takich jak: – ( [ { ) ] } _ (nie sugerujemy używania spacji).
System automatycznie zmieni niedozwolone znaki na underscore, a polskie litery na te bez znaków specjalnych. Dodatkowo – wszystkie tagi automatycznie zostaną zapisane wielkimi literami. Pamiętaj, że przecinek rozdziela frazę na oddzielne tagi.