Dzięki kampanii Workflow możesz tworzyć zaawansowane struktury, które będą prowadzić działania marketingowe za Ciebie! Poznaj analitykę, aby jeszcze dokładniej poznać szczegółowe dane dotyczące wysłanych wiadomości e-mail i sms.
1. ANALITYKA WIADOMOŚCI Z WORKFLOW
W menu głównym wejdź kolejno w Menu → Automatyzacja → Procesy Automatyzacji → Workflow → Analityka e-maili z Workflow.
[1] Liczba otwartych i klikniętych wiadomości – te dane przedstawione są na wykresie liniowym
[2] Zakres czasu – w tym miejscu z rozwijanej listy należy wybrać zakres czasu
[3] Wysłane wiadomości – to dane liczbowe
[4] OR – tzw. współczynnik otwieralności
[5] CTR – tzw. współczynnik klikalności
Poniżej znajduje się ekran z listą wysłanych wiadomości
Lista wysłanych wiadomości znajduje się w tabeli z podziałem na następujące kolumny: data, nadawca, wiadomość, #wysłanych, # otwartych, # klikniętych, OR, CTR.
Dodatkowo znajdują się tutaj dwa checkboxy [1] pokaż także planowane oraz pokaż usunięte, które można zaznaczyć a następnie kliknąć [2] Filtruj aby w tabeli poniżej pokazały się tylko te wiadomości, które spełniają zaznaczone kryteria. W tym miejscu możesz skorzystać również z opcji [2] Szukaj, gdzie możesz odnaleźć wiadomość po nazwie, temacie, dacie. Następnie kliknij [3] Eksport aby wyeksportować interesujące Cię dane.
2. ANALITYKA SMS Z WORKFLOW
W menu głównym wejdź kolejno w Menu → Automatyzacja → Procesy Automatyzacji → Workflow → Analityka e-maili z Workflow
Poniżej znajduje się widok Analityki SMS z Workflow.
Lista wysłanych wiadomości SMS znajduje się w tabeli z podziałem na następujące kolumny: data, nadawca, nazwa, #kontaktów, #wysłano, #dostarczono, #nie dostarczono, #z odpowiedzią. W tym miejscu każda wiadomość może zostać usunięta.
Możliwe jest przefiltrowanie wiadomości przy zaznaczeniu odpowiednich checkboxów powyżej tabeli [1]. Do wyboru znajdują się: pokaż wszystkie (zaznaczone domyślnie), pokaż moje, pokaż planowane.