Analityka Website Automation

Analityka reguł Website Automation pozwala na dokładną analizę stworzonych reguł. Dzięki niej uzyskasz szczegółowe informacje o regule, którą stworzyłeś, jak również o poszczególnych elementach, które ją tworzą.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o regułach Website Automation przejdź do tego wpisu.

Wykorzystanie Website Automation umożliwia zaprogramowanie zachowania strony WWW, w celu:

  • zwiększenia konwersji sprzedażowej poprzez wsparcie procesu zakupowego informacjami o dedykowanych dla klienta ofertach i rekomendacjach
  • pozyskiwania nowych kontaktów, dzięki zaawansowanej personalizacji formularzy i wyświetlaniu ich w najlepszym momencie
  • dostarczania treści skracających ścieżkę zakupową klienta i ułatwiających odnajdywanie ofert, które będą go interesować
  • usprawniania procesów obsługi klienta, wykorzystując automatyczne, kontekstowe inicjowanie rozmów na chacie

Website Automation umożliwia tworzenie zaawansowanych scenariuszy dostarczania treści na stronie, takich jak:

  • pop-up i exit pop-up
  • wyświetlenia formularza zgody Web Push
  • otwarcia okna Live Chatu
  • zmiany tekstu na dymku czatu
  • wykonania dowolnego javascriptu na stronie

Tworząc scenariusz konfigurujemy zestaw cech klienta oraz wskazujemy jego zachowanie na stronie, na podstawie którego zaprezentowany ma zostać wybrany komunikat.

Aby poznać Analitykę Website Automation, przejdź kolejno do:

PROCESY AUTOMATYZACJI → WEBSITE AUTOMATION → ANALITYKA (na kafelku wybranej reguły)


W tym miejscu znajdują się:

[1] Informacje o regule – nazwa reguły, data i czas jej utworzenia

[2] Zakres czasu – wybierz zakres czasu, którego dane będą wyświetlane

[3] Uruchomień reguły – liczba uruchomień reguły pokazuje ile razy założenia ze zdarzenia zostały spełnione przez kontakty

[4] Zakolejkowanych akcji – liczba akcji, które zostały utworzone przez regułę, ale nie wiadomo czy zostaną wykonane dla kontaktów; powodem niewykonania akcji może być ustawiony inny priorytet (zostanie wykonana inna akcja), kontakt ponownie nie wejdzie na stronę, opuścił ją zanim akcja zdążyła się wykonać lub akcja czeka w kolejce na wykonanie do następnej wizyty

[5] Wykonanych akcji – liczba akcji, które zostały wykonane dla kontaktu

[6] Liczba uruchomień reguły, zakolejkowanych i wykonanych akcji – dane dotyczące uruchomień reguły, zakolejkowanych oraz wykonanych akcji (punkty [3] – [5] opisane powyżej) przedstawione na wykresie

[7] Statystyki per konkretna akcja – dane dotyczące zakolejkowanych oraz wykonanych akcji dla każdej akcji z osobna

WAŻNE: Jeśli reguła zostanie edytowana (dodasz/usuniesz akcje), widzisz wszystkie wprowadzone zmiany wraz z widokiem jak zmieniały się statystyki dla różnych ustawień reguły.

WAŻNE:

  • Analityka dotyczy zarówno kontaktów monitorowanych i anonimowych.
  • W Analityce możesz zmienić zakres czasu pokazywanych danych. Dostępne opcje to: ostatnie 7 dni, ostatnie 30 dni, bieżący miesiąc, poprzedni miesiąc, bieżący kwartał, poprzedni kwartał, bieżący rok, poprzedni rok, ostatnie 12 miesięcy.
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: bok@salesmanago.pl +48 533 600 808