Ramki rekomendacji produktowych to najnowocześniejsze narzędzie umożliwiające pełną personalizację oferty prezentowanej w Twoim sklepie internetowym, zarówno użytkownikom monitorowanym i anonimowym, wykorzystujące własną unikalną technologię do zamieszczania ramek na stronie.
- Dedykowany CMS do zarządzania ramkami rekomendacji w Twoim sklepie z poziomu systemu, zaprojektowany w taki sposób, aby nie było konieczne wsparcie IT.
- Zaawansowany kreator responsywnych ramek o dowolnym układzie i wyglądzie, umożliwiający dodanie dowolnych automatycznych scenariuszy rekomendacji włącznie z mechanizmami AI oraz podgląd ramek na żywo na stronie.
- Możliwość zamieszczania dowolnej ilości ramek, dostosowanych do różnych etapów zakupowych klienta (strona produktu, lista produktów, checkout)
- Kompletna analityka przychodów, wyświetleń i kliknięć generowanych przez każdą ramkę.
Korzyści:
- możliwość sprawdzenia danych dla każdej ramki rekomendacji
- wgląd w podstawowe dane dotyczące zarówno daty utworzenia, modyfikacji, feedu produktowego, jak i bardziej zaawansowane dane dotyczące liczby wyświetleń oraz kliknięć
Jeśli chcesz przejść do Analityki ramki rekomendacji, przejdź kolejno do:
Komunikacja WWW → Narzędzia personalizacji → Ramki rekomendacji → Analityka
ANALITYKA RAMEK REKOMENDACJI:
W tym miejscu znajdują się:
[1] Informacje o ramce rekomendacji (data utworzenia, data modyfikacji, feed produktowy) oraz podgląd ramki.
[2] Analityka
- Status ramki (aktywowana – ON lub dezaktywowana – OFF; poprzez kliknięcie możesz w dowolnym momencie zmienić status)
- Eksport – kliknij aby dokonać eksportu danych w pliku Excel
- Zakres czasu – wybierz z rozwijanej listy jedną z dostępnych opcji: ostatnie 7 dni, ostatnie 30 dni, bieżący miesiąc, poprzedni miesiąc, bieżący kwartał, poprzedni kwartał, bieżący rok, poprzedni rok, ostatnie 12 miesięcy.
[3] Liczba wszystkich wyświetleń – dowiesz się ile razy ramka została wyświetlona przez wszystkich użytkowników, którym została wyświetlona
[4] Liczba wyświetleń w wybranym okresie czasu – dowiesz się ile razy ramka została wyświetlona w konkretnym okresie czasu przez wszystkich użytkowników, którym została wyświetlona
[5] Liczba wyświetleń – porównanie – dowiesz się jak wygląda porównanie liczby wyświetleń w wybranym okresie czasu (np. 7 dni) z liczbą wyświetleń w takim samym poprzedzającym okresie czasu (w tym przypadku 7 dni)
[6] Liczba wszystkich kliknięć – dowiesz się ile razy użytkownicy kliknęli produkty prezentowane w ramkach
[7] Liczba kliknięć – dowiesz się ile razy użytkownicy kliknęli produkty prezentowane w ramkach w wybranym okresie czasu
[8] Liczba kliknięć – porównanie – dowiesz się jak wygląda ilość kliknięć w produkty prezentowane w ramkach z wybranego okresu (np. 7 dni) porównana z ilością kliknięć w takim samym poprzedzającym okresie czasu (w tym przypadku 7 dni).
Zarówno liczba wyświetleń, jak i liczba kliknięć pokazane są na wykresie liniowym.
WAŻNE:
- Analityka dotyczy zarówno kontaktów monitorowanych, niemonitorowanych i anonimowych.
- W Analityce możesz zmienić zakres czasu pokazywanych danych. Dostępne opcje to: ostatnie 7 dni, ostatnie 30 dni, bieżący miesiąc, poprzedni miesiąc, bieżący kwartał, poprzedni kwartał, bieżący rok, poprzedni rok, ostatnie 12 miesięcy.
- Z poziomu Analityki możesz również aktywować/dezaktywować ramkę rekomendacji oraz wykonać eksport danych.