Akcja przesyła do systemu Focus Contact Center dane kontaktu: nazwę, firmę, e-mail oraz telefon.
UWAGA: Wymagane jest, aby pole Telefon przesyłanego kontaktu nie było puste.
Aby korzystać z akcji, upewnij się, że prawidłowo przeprowadziłeś integrację systemu SALESmanago z Focus Telecom>>
PRZEJDŹ DO PROCESY AUTOMATYZACJI => REGUŁY AUTOMATYZACJI
Wybierz +Dodaj nową regułę. Dodaj wybrane zdarzenie oraz Akcję: Wyślij kontakt do Focus Telecom.
Następnie przejdź przez ustawienia akcji:
[1] Kampania – wybierz z listy wszystkich aktywnych kampanii Focus Contact Center tę kampanię, do której zostanie wgrany kontakt.
UWAGA: Należy pamiętać o utworzeniu w kampanii Focus Contact Center pól rekordu o nazwach „Imię i nazwisko” i „Nazwa firmy”.
[2] Prywatny dla – wybierz z listy agentów systemu Focus Contact Center, tego agenta, do którego zostanie przypisany kontakt.