Akcja RFM Marketing Automation: dodaj custom audience

W panelu RFM Marketing Automation możesz wykonać różne akcje dla segmentów kontaktów np. przeprowadzić dodatkową segmentację, uruchomić regułę albo zarządzać kontaktami.

Istnieje też możliwość dodania custom audience do wybranego segmentu kontaktów. Każdy kontakt znajdujący się w generowanym segmencie automatycznie trafi do grupy odbiorców Custom Audience. Pamiętaj, jeśli kontakt przejdzie do innego segmentu zostanie automatycznie usunięty z Custom Audience.

Żeby wykonać tę akcję, przejdź do:
START → PROCESY AUTOMATYZACJI → RFM MARKETING AUTOMATION: ANALITYKA RFM

rfmca1-pl

Na wybranym segmencie kliknij w zaznaczony przycisk, otworzy się okno Wykonaj akcję. Z rozwijanej listy wybierz Dodaj Custom Audience. Następnie wypełnij pola odpowiednimi danymi.

rfmca2-pl

[1] Typ – w tym polu możesz zmienić akcję na inną (niezapisane zmiany z pozostałych pól zostaną utracone)
[2] Nowy Custom Audience/Istniejący Custom Audience – możesz wybrać jakiego custom audience chcesz użyć do tej akcji
[3] Konto reklamowe – wybierz swoje konto reklamowe
[4] Nazwa – wprowadź nazwę custom audience
[5] Opis – wprowadź opis custom audience
[6] Opt-out URL – wprowadź URL opt-out

Żeby cofnąć naciśnij przycisk Zamknij. Żeby wykonać akcję naciśnij przycisk Wykonaj.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024