Wiele działań w SALESmanago opiera się na tagach. Mailingi (zwykłe wysyłki oraz e-maile z reguł automatyzacji) możemy kierować do konkretnych grup kontaktów. Segmentacja kontaktów pozwala nam wysyłać bardziej spersonalizowane wiadomości. Warto zatem stosować Akcję: Dodaj tag do kontaktu do różnych Zdarzeń, w zależności od potrzeby (kontakt odwiedził URL, wystąpiło zdarzenie zewnętrzne, nowy szczegół kontaktu itd.).
W tej akcji należy określić:
[1] Tag: należy wpisać jaki tag zostanie przypisany do kontaktu.
WAŻNE: W nazwach tagów nie można stosować polskich liter oraz niektórych znaków specjalnych: ! # $ & * ” ‚
Można za to używać cyfr, znaków diakrytycznych oraz znaków specjalnych takich jak: – ( [ { ) ] } _ (nie sugerujemy używania spacji).
System automatycznie zmieni niedozwolone znaki na underscore, a polskie litery na te bez znaków specjalnych. Dodatkowo – wszystkie tagi automatycznie zostaną zapisane wielkimi literami. Pamiętaj, że przecinek rozdziela frazę na oddzielne tagi.