Zdarzenie: kontakt zmienił status w raporcie RFM

Zdarzenie to uruchamia regułę jeżeli kontakt zmieni status z obecnego na docelowy w raporcie RFM. Dzięki temu możemy zareagować, na przykład jeśli klient premium stanie się klientem przeciętnym i wysłać do niego specjalną ofertę, aby go pobudzić jego aktywność. Więcej na temat analityki RFM znajdziesz tutaj>>.

3

W tym zdarzeniu należy określić:

[1] Typ zdarzenia: Kontakt zmienił status w raporcie RFM.

[2] Raport: należy wybrać raport jeden zapisanych raportów.

[3] Segment: należy wybrać jeden z segmentów:

  • czas od ostatniego zakupu (przez kontakt),
  • częstotliwość (dokonywania zakupu przez kontakt),
  • wartość (pieniężna dokonywanych zakupów).

[4] Grupa źródłowa: w zależności od tego jaki segment wybraliśmy wyświetlą się różne opcje. Należy wybrać jaka grupa kontaktów nas interesuje.

Czas od ostatniego zakupu:

  • krótki,
  • średni,
  • długi,
  • brak (jeżeli kontakt jeszcze nie jest w żadnej z powyższych grup).

Częstotliwość:

  • częsty, 
  • regularny,
  • okazjonalny,
  • brak.

Wartość:

  • premium,
  • przeciętny,
  • oszczędny,
  • brak.

[5] Grupa docelowa: zdarzenie zostanie aktywowanie jeżeli kontakt przejdzie z grupy źródłowej do grupy docelowej. Należy wybrać jedną z grup, dostępne są jak powyżej.

Po wprowadzeniu ustawień Zapisz zmiany.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: bok@salesmanago.pl +48 533 600 808