Dzięki akcji Zapisz kontakt do wysyłek możesz stworzyć proces w Workflow, który automatycznie zmieni status kontaktu z opt-out na opt-in. Odtąd ten kontakt będzie mógł normalnie otrzymywać wiadomości z systemu.
Wykorzystaj tę akcję, jeśli chcesz ponowić próbę kontaktu z wybranymi klientami ze statusem opt-out. Na przykład, możesz wysłać przypomnienie do kontaktów, wypełniły formularz rejestracji i regularnie odwiedzają stronę, ale nie kliknęły linku weryfikacyjnego w emailu potwierdzającym. Jeśli możesz się upewnić, czy te kontakty są nadal zainteresowane usługą, to użycie tej akcji jest dobrym sposobem na powiększenie listy subskrybentów.
PRZEJDŹ DO PROCESY AUTOMATYZACJI => WORKFLOW
W Workflow, z listy elementów wybierz Akcja => Zapisz kontakt do wysyłek (opt-in)
Po wybraniu akcji przeciągnij ją na ekran i połącz z danym zdarzeniem.