Zdarzenie: kontakt osiągnął scoring na etapie w kampanii

Zdarzenie to odnosi się lejka sprzedażowego. Pozwala na wykonywanie akcji w wyniku osiągnięcia przez kontakt pewnej ilości punktów znajdując się na danym etapie kampanii sprzedażowej.

Przykładowo jeżeli ustawiona kampania sprzedażowa składa się z trzech etapów i chcemy, aby dana akcja (np. przejście kontaktu z drugiego do trzeciego etapu) została wykonana momencie, kiedy dany kontakt znajduje się na drugim etapie kampanii posiada określony status oraz oraz zdobędzie wyznaczoną ilość punktów. Przykładowo, po ustawieniu scoringu 60, jeśli kontakt został dodany do etapu mając 20 punktów, reguła zadziała po przekroczeniu przez niego 60 punktów na tym etapie kampanii, czyli  20+60=80 punktów scoringu ogólnego kontaktu.

scoring 4

 

W tym zdarzeniu należy określić:

[1]Typ zdarzenia: Kontakt osiągnął scoring na etapie w kampanii,
[2] Kampania i etap: należy wybrać interesującą nas kampanię wraz z etapem, na którym ma znajdować się kontakt,
[3] Score: należy określić ile punktów ma osiągnąć kontakt na wybranym etapie w kampanii.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: bok@salesmanago.pl +48 533 600 808