Integracja z SugarCRM

SugarCRM – program do zarządzania CRM. Funkcjonalność standardowa oprogramowania obejmuje m.in.: kompleksowe zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem, zarządzanie kampaniami marketingowymi, realizacją projektów, obsługą posprzedażową oraz automatyzację procesów, prognozowanie i zaawansowane raportowanie. 

Zakres integracji:

  • eksport danych kontaktu:
    – adres e-mail,
    – nazwa kontaktu,
    – fax,
    – numer telefonu,
    – zewnętrzne ID,
    – adres (nazwa ulicy, kod pocztowy, miasto, kraj),
    – status kontaktu (opt-in lub opt-out),
    – właściwości (nazwa użytkownika, opis, nazwa stanowiska, informacja do kogo przypisany jest użytkownik, nazwa działu, źródło pozyskania leada),
    – opt-in callback, opt-out callback

Główne kroki:
1. Instalacja wtyczki SALESmanago w SugarCRM
2. Rejestracja konta w SALESmanago
3. Integracja wtyczki SALESmanago z SugarCRM


  1. Instalacja modułu SALESmanago w Sugar CRM

Zaloguj się do SugarCRM, a następnie wybierz z rozwijanej listy opcję Administration po naciśnięciu ikony użytkownika na górnym pasku.

Zostaniesz przekierowany do panelu Administration. Wybierz opcję Module Loader z sekcji Developer Tools.

Następnie kliknij Wybierz plik [1] . Z folderu wybierz plik SALESmanago integration, a następnie naciśnij przycisk Upload [2].

Plik możesz pobrać wchodząc w link.

Po poprawnym załadowaniu w tabeli pojawi się plik. Następnym krokiem będzie instalacja integracji po naciśnięciu przycisku Install.

Po instalacji integracji będzie ona widoczna po naciśnięciu ikony zalogowanego użytkownika na samym dole listy.


2. Rejestracja konta w SALESmanago

[1] Login – wprowadź nazwę użytkownika, którą będziesz się później posługiwać przy logowaniu.

[2] Password – wprowadź hasło.

[3] Wybierz język, w którym będziesz korzystał z integracji.


3. Instalacja wtyczki integrującej SALESmanago z SugarCRM

 

[1] Ustawienia integracji – wybierz język, w którym będziesz używać funkcje, jakie aktywujesz.

[2] Ustawienia integracji dla SugarCRM – zaznacz checkbox, by eksportować wszystkich użytkowników, których posiadasz w bazie SugarCRM do SALESmanago.

[1] oraz [2] są uzupełniane automatycznie. Te dane możesz znaleźć na platformie SALESmanago w zakładce Ustawienia => Integracje => Dostęp przez API

[3] Adres e-mail właściciela kontaktów – adres e-mail zostanie uzupełniony automatycznie, ale w tym polu istnieje możliwość zmiany właściciela kontaktów. Wtedy wprowadź adres e-mail, który zostanie właścicielem pozyskiwanych kontaktów.

 

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Marzec 12 2024