Aplikacja Mobilna SALESmanago IOS

Oprócz platformy SALESmanago możesz korzystać z aplikacji mobilnej, która zapewnia łatwy dostęp do najistotniejszych danych o Twoich procesach marketingowych. Co więcej, dzięki aplikacji możesz kontrolować zachowanie kontaktów, oraz reagować na nie natychmiastowo. Jest to idealne rozwiązanie dla dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw gdzie każda minuta jest na wagę złota, a bycie na bieżąco ma wielkie znaczenie. Handlowcy mogą w każdej chwili dotrzeć do nowo dodanych kontaktów czy też do tych najbardziej aktywnych – hot leads. Aplikacja zawiera także podgląd najważniejszych statystyk takich jak Open Rate oraz podgląd ostatnio wysłanych e-maili, lub tych które mają zostać wysłane w przyszłości. Aplikacja Mobilna SALESmanago dostępna jest w dwóch językach: polskim i angielskim, działa na systemie operacyjnym IOS i jest darmowa dla wszystkich użytkowników. Poniżej możesz zobaczyć jak wygląda i jakie funkcje są dostępne.

web_hi_res_512


Aby rozpocząć korzystanie z platformy przez urządzenie mobilne ściągnij aplikację z app store, otwórz ją i wprowadź swój login i hasło z systemu SALESmanago.

log (4)


Po zalogowaniu się do aplikacji główny ekran SALESmanago zostanie wyświetlony, ekran zawiera zakładki: START, POTENCJALNI KLIENCI, KLIENCI, PARTNERZY, WIZYTY B2B, SOCIAL EVENTS.

START: w tej zakładce możesz zobaczyć całkowitą liczbę Kontaktów, kontaktów Monitorowanych, Ilość wysłanych wiadomości e-mail z ostatnich 30 dni, a także ilość Aktywnych kontaktów.

Klikając w lupę możesz wprowadzić nazwę kontaktu i wyszukać go w systemie.

SM-1 (2)

 

POTENCJALNI KLIENCI: przesuwając dalej wyświetlą się kontakty ze stanem potencjalny klient, które ostatnio odwiedziły Twoją stronę. Możesz wybrać, które kontakty dokładnie chcesz wyświetlić ustawiając konkretną datę (wtedy wyświetlą się kontakty, które w ten dzień odwiedziły stronę) czy minimalny scoring. Jeżeli ustawisz obie opcje to grupa kontaktów z wybranym scoringiem, z wybranego dnia pojawi się na ekranie.

SM-2 (4)

 

KLIENCI: możesz wyświetlić kontakty ze stanem klient i wyselekcjonować je po dokładnej dacie wizyty oraz minimalnym scoringu, jak poprzednio.

SM-3 (4)

 

PARTNERZY: możesz wyświetlić kontakty ze stanem partner i wyselekcjonować je po dokładnej dacie wizyty oraz minimalnym scoringu, jak poprzednio.

SM-4 (3)

 

WIZYTY B2B: możesz także wyświetlić jakie firmy b2b odwiedzały Twoją stronę i jak poprzednio wyselekcjonować je po dacie oraz minimalnym scoringu.

SM-5 (4)

 

SOCIAL EVENTS: jeżeli posiadasz integracje z Facebookiem to w tym miejscu wyświetlą się zdarzenia społecznościowe kontaktów. Zdarzenia monitorowane są dzięki widżetom, takim jak: Like, Komentarz i Wyślij wiadomość (przez Messenger). Więcej o integracji z Facebookiem znajdziesz TUTAJ>>.

SM-6 (2)


Klikając w konkretny kontakt możesz zobaczyć główne informacje z karty kontaktów. W tym ekranie znajdziesz zakładki: PROFIL, AKTYWNOŚĆ, TAGI, NOTATKI, ZADANIA.

PROFIL: w tej zakładce możesz zobaczyć imię i nazwisko kontaktu, stan (jeżeli jest przypisany) oraz score, datę utworzenia profilu, adres e-mail, numer telefonu, adres oraz firmę kontaktu.

P-1 (2)

 

AKTYWNOŚĆ: możesz także podejrzeć ostatnie aktywności kontaktu.

P-2 (2)

 

TAGI: w tej zakładce możesz podejrzeć tagi przypisane do kontaktu.

P-3 (2)

 

NOTATKI: w tym miejscu widoczne są notatki przypisane dla kontaktu.

P-4 (2)

 

ZADANIA: w tym miejscu widoczne są zadania przypisane dla kontaktu.

P-5 (3)


CRM to ekran, który zawiera zakładki: START, HOT LEADS, TWOJE NAJNOWSZE KONTAKTY, TWOJA LISTA ZADAŃ DO WYKONANIA. Stąd możesz podejrzeć istotne informacje na temat aktywności kontaktów.

START: w tej zakładce możesz zobaczyć liczbę wszystkich Twoich kontaktów (kontakty przypisane do danego użytkownika konta), Twoje nowe kontakty, Twoje monitorowane kontakty, Twoje aktywne kontakty w wybranym przedziale czasowym.

Klikając w lupę możesz wprowadzić nazwę kontaktu i wyszukać go w systemie.

CRM-1 (2)

 

Możesz wybrać przedział czasowy z którego chcesz wyświetlić dane. Do wyboru są: Bieżący tydzień, Poprzedni tydzień, Bieżący miesiąc, Bieżący kwartał, Bieżący rok.

sort (3)

 

HOT LEADS: tutaj możesz podejrzeć Hot Leads, czyli najbardziej aktywne kontakty i tak jak poprzednio, klikając na wybrany kontakt możesz wyświetlić jego profil.

CRM-2 (2)

 

TWOJE NAJNOWSZE KONTAKTY: w tej zakładce wyświetlane są Twoje nowo dodane kontakty.

CRM-3 (3)

 

TWOJA LISTA ZADAŃ DO WYKONANIA: możesz także zobaczyć jakie zadania zostały przypisane do kontaktów i kiedy te zadania zostały utworzone.

CRM-4 (2)


Na ekranie Email Marketing znajdziesz istotne dane o swoich działaniach e-mail marketingowych. Ekran zawiera cztery zakładki: START, TOP OR WIADOMOŚCI, TOP CTR WIADOMOŚCI, OSTATNIO WYSŁANE WIADOMOŚCI.

START: w tej zakładce znajdziesz następujące statystyki: Średni OR (stosunek otwartych wiadomości do wysłanych), Średni CTR (stosunek klikniętych wiadomości do wiadomości wysłanych), Średni CTOR (stosunek wiadomości otwartych do klikniętych), a także liczbę Wysłanych wiadomości.

Klikając w lupę możesz wprowadzić nazwę wiadomości i wyszukać ją w systemie.

EM-1 (2)

 

Możesz wybrać przedział czasowy, z którego chcesz wyświetlić dane. Do wyboru są: Ostatnie 7 dni, Ostatnie 30 dni, Bieżący miesiąc, Poprzedni miesiąc, Bieżący kwartał, Bieżący rok, Poprzedni rok.

sort-EM (2)

 

TOP OR WIADOMOŚCI: tutaj możesz zobaczyć wiadomości z najwyższym OR w wybranym przedziale czasowym. Wyświetlą się: nazwa wiadomości, nadawca, adres e-mail, z którego została wysłana wiadomość, data wysłania wiadomości, ilość wysłanych wiadomości ich OR i CTR.

EM-2 (2)

 

TOP CTR WIADOMOŚCI: tutaj możesz zobaczyć wiadomości z najwyższym CTR w wybranym przedziale czasowym, a także szczegóły wiadomości.

EM-3 (2)

 

OSTATNIO WYSŁANE WIADOMOŚCI: tutaj możesz zobaczyć ostatnio wysłane wiadomości w wybranym przedziale czasowym, a także szczegóły wiadomości.

EM-4 (3)


Klikając na konkretną wiadomość możesz zobaczyć główne informacje o niej. W tym ekranie znajdziesz zakładki: SZCZEGÓŁY, ADRESACI, WYSŁANE WIADOMOŚCI, OR/CTR/CTOR.

SZCZEGÓŁY: tutaj wyświetla się Nazwa wiadomości, Nadawca, adres E-mail, z którego została wysłana wiadomość, Data utworzenia i Data wysłania wiadomości, ilość Wszystkich wysłanych wiadomości ich OR i CTR.

EM-details-1 (2)

 

ADRESACI: możesz także zobaczyć, którzy adresaci zostali Wybrani do wysyłki, a którzy zostali Wykluczeni.

EM-details-2 (2)

 

WYSŁANE WIADOMOŚCI: w tej zakładce wyświetlają się informacje o liczbie Wszystkich Wysłanych wiadomości, Miękkie zwrotki (powód niedostarczenia wiadomości do klienta jest tymczasowy), Twarde zwrotki (przyczyna niedostarczenia wiadomości powtarza się permanentnie), Niepoprawne (adresy e-mail są niepoprawne).

EM-details-3 (2)

 

OR/CTR/CTOR: na końcu możesz wyświetlić statystki Otwartych, Klikniętych oraz Clicked to Open rate wiadomości.

EM-details-4 (2)


Aby się Wylogować kliknij przycisk off.

log-out (2)

 

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: bok@salesmanago.pl +48 533 600 808