Analityka kontaktów

Analityka kontaktów to dostęp do zbiorczych danych na temat naszych kontaktów. Poprzez analitykę możemy dowiedzieć się jak prezentuje się stosunek kontaktów monitorowanych do kontaktów niemonitorowanych, bądź aktywnych do nieaktywnych. Aby lepiej zobrazować dane statystyczne, liczby zostały przedstawione na wykresach.

Przejdź do CRM => ANALITYKA KONTAKTÓW


Analityka została podzielona na: 

[A] INFORMACJE PODSTAWOWE,

[B] KONTAKTY AKTYWNE W,

[C] AKTYWNOŚĆ KONTAKTÓW,

[D] SUBSKRYBENCI


[A] INFORMACJE PODSTAWOWE

[1] Filtr dla informacji podstawowych – w tym miejscu możemy wybrać zakres czasu, do którego odnosić się będą dalsze wyświetlane statystyki.

[2] Wszystkich kontaktów – jest to liczba wszystkich kontaktów znajdujących się w naszej bazie. Dodatkowo, poniższy wykres przedstawia stosunek wzrostu liczby wszystkich kontaktów w aktualnym okresie (w zależności od długości okresu, który wybraliśmy), np. w ciągu ostatnich 7 dni, do wzrostu liczby kontaktów w poprzednim okresie, czyli w tym wypadku przez  7 dni poprzedzających okres aktualny.

[3] Nowe kontakty – jest to liczba kontaktów ostatnio dodanych do bazy.

[4] Wypisane kontakty – jest to liczba kontaktów, które nie wyraziły zgody na otrzymywanie wiadomości – posiadają status opt-out.

[5] Monitorowane kontakty – jest to liczba kontaktów, które posiadamy w bazie i są monitorowane.

 

[1] Eksportuj podstawowe statystyki – z tego miejsca możesz eksportować podstawowe statystyki.

[2] Wybierz folder – wybierz folder do którego chcesz eksportować statystyki.

[3] Ustaw plik jako prywatny – zaznaczając to okienko plik uzyska status prywatny.

[4] Data – wybierz przedział czasowy dla którego zostaną wygenerowane statystyki.

[5] Eksportuj – kiedy wszystkie ustawienia zostały wprowadzone, kliknij aby eksportować podstawowe statystyki.


[B] KONTAKTY AKTYWNE W

Powyższe pierwsze 3 wykresy kołowe obrazują procentowy stosunek aktywnych do nieaktywnych, spośród naszych kontaktów na przestrzeni:

  • [1] ostatnich 7 dni
  • [2] ostatniego miesiąca
  • [3] ostatniego kwartału
  • [4] ten wykres prezentuje procentowy stosunek wszystkich aktywnych kontaktów do nieaktywnych, od dnia obecnego 365 dni wstecz (czyli statystyka w ujeciu rocznym)

[C] AKTYWNOŚĆ KONTAKTÓW

[1] Godzinowa – wykres pokazuje w jakich godzinach kontakty wykazują najwyższą aktywność.

[2] Dzienna – wykres ilustruje z kolei aktywność kontaktów ze względu na dzień tygodnia.


[D] SUBSKRYBENCI

[1] Powody wypisu z bazy – po kliknięciu w link opt-out znajdujący się w każdej wiadomości, użytkownik zostaje przekierowany na stronę wypisu gdzie znajduje się formularz wypisu. W formularzu użytkownik ma możliwość wyboru jednej z kilku przyczyn rezygnacji, sekcja Powody wypisu z bazy zawiera dane na ten temat.

[2] Domeny – wykaz najpopularniejszych domen kontaktów, które posiadamy w systemie.

[3] Stosunek monitorowanych do wszystkich kontaktów – tutaj możemy zobaczyć, ile spośród naszych wszystkich kontaktów jest monitorowanych.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: bok@salesmanago.pl +48 533 600 808