Zdarzenie: Nadchodząca data ze szczegółu

Możesz użyć daty wprowadzonej jako szczegół ze słownika, na karcie kontaktu przy tworzeniu reguł automatyzacji.

Dowiedz się więcej o szczegółach ze słownika >>

Może być to data ważna dla danego kontaktu, np. data urodzin (kontaktu albo bliskiej osoby), rocznica. Dzięki temu możesz np. wysłać kupon urodzinowy w dzień urodzin kontaktu lub tydzień przed rocznicą zaproponować ofertę odpowiedniego prezentu.

detail1PL

W ustawieniach zdarzenia wybierz szczegół przez wpisanie jego Nazwy, a następnie zaznacz jedno z pól żeby ustawić uruchomienie reguły w odpowiednim momencie.

Przykład zastosowania

Załóżmy, że prowadzimy hotel i chcemy stworzyć regułę automatyzacji, której celem jest zwiększenie zadowolenia i lojalności klientów.
Jeśli mamy zapisaną datę przybycia klienta do hotelu jako szczegół ze słownika, możemy stworzyć akcje, które wyślą wiadomość do klienta tydzień przed i tydzień po pobycie. W pierwszej wiadomości możemy np. poinformować klienta o ciekawych miejscach, które warto odwiedzić w okolicy, oraz zaoferować możliwość zorganizowanej wycieczki. W wiadomości wysyłanej tydzień po pobycie możemy podziękować klientowi za pobyt i zaoferować kolejną wizytę w hotelu w innej porze roku.
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Marzec 12 2024