Zaawansowane możliwości adresowania wysyłek – grupy kontaktów

Poza podstawową możliwością adresowania mailingów możemy wybrać grupy adresatów rozróżniając po:

[1] Tagu

[2] Lejku sprzedażowym

[3] Wysłanym wcześniej mailingu

[4] Zdefiniowanych adresatach

WAŻNE: Planowane mailingi trafiają na serwer wysyłkowy już w momencie wpisania do harmonogramu. Zmiany wprowadzone w późniejszym terminie nie zadziałają wstecz. Dowiedz się więcej o planowaniu i zmienianiu kampanii email >>

ikony_w_w

Ad [1] TAGI – kliknięcie w ikonę dodaj tag otwiera okno, w którym mamy spis dostępnych tagów. Preferowane tagi możemy wyszukać w oknie szukaj, bądź wybrać z listy poniżej. Przy wyborze możemy zaznaczyć jeden, bądź więcej tagów. Liczba w okrągłym nawiasie obok tagu wskazuje na ilość kontaktów, do których przypisany jest dany tag.

tag_1aa

Ad [2] LEJKI – kliknięcie w ikonę dodaj lejek otwiera okno, w którym mamy spis dostępnych lejków sprzedażowych. Preferowane lejki możemy wyszukać w oknie szukaj [2a], bądź wybrać z listy poniżej. Przy wyborze lejka możemy zaznaczyć checkbox przy nazwie lejka [2b] – wówczas grupą odbiorczą będą wszystkie kontakty znajdując się w danym lejku sprzedażowym. Jeśli klikniemy znak „+” zostanie rozwinięta lista pokazująca etapy znajdujące się w wybranym lejku [2c]. Zaznaczając checkbox przy danym etapie wybieramy grupę odbiorców przynależącą do danego etapu lejka.

lejek_1

Ad [3] MAILINGI – kliknięcie w ikonę dodaj mailingi otwiera okno, w którym mamy możliwość wybrać grupę odbiorców do których już wcześniej wysyłaliśmy wiadomości, bądź planujemy. Dostępne możliwości to:

– wysłano – maile, które zostały wysłane z naszego konta. Wybranie danego maila spowoduje ustawienie w nowym mailu dokładnie takiej samej grupy odbiorców.

– otwarto – maile, które zostały wysłane z naszego konta. Wybranie danego maila spowoduje ustawienie w nowym mailu grupy osób, które otworzyły wybranego przez nas maila

– kliknięto – maile, które zostały wysłane z naszego konta. Wybranie danego maila spowoduje ustawienie w nowym mailu grupy osób, które kliknęły w wybrany przez nas mail

– zaplanowano – maile, które mamy zaplanowane do wysłania z naszego systemu. Wybranie danego maila spowoduje ustawienie w nowym mailu dokładnie takiej samej grupy odbiorców.

Uwaga: możemy wybrać klika mail z różnych grup zaznaczając odpowiedni checkbox.

mailingi_1

Ad [4] ZDEFINIOWANE ADRESY – kliknięcie w ikonę dodaj zdefiniowane grupy odbiorców, otwiera okno w którym możemy wybrać zdefiniowaną wcześniej grupę odbiorców.

DEFINIOWANE GRUPY ODBIORCÓW ZA POMOCĄ ZARZĄDZANIA KONTAKTAMI >> 

Aby wybrać interesującą nas grupę odbiorców należy zaznaczyć check box znajdujący się przy interesującej nas nazwie grupy odbiorców.

zgd_2