Warunek: Kontakt otworzył e-mail

Ten warunek jest spełniony, jeżeli Kontakt otworzył e-mail.

Możesz wybrać, czy warunek zostanie spełniony, jeżeli Kontakt otworzył:

  • dowolny e-mail,
  • jeden konkretny e-mail,
  • jeden z kilku określonych e-maili.

Zdefiniuj następujące ustawienia:

[1] Rodzaj warunku – Kontakt otworzył e-mail.

[2] Dowolny e-mail – wybierz tę opcję, jeśli warunek ma zostać spełniony, jeżeli Kontakt otworzył dowolny e-mail wysłany z twojego konta SALESmanago.

[3] Wybierz e-mail… – wybierz tę opcję, jeśli warunek ma zostać spełniony, jeżeli Kontakt otworzył określony e-mail lub jeden spośród kilku określonych e-maili.

Po wybraniu tej opcji wybierz e-mail (lub e-maile) z listy rozwijanej [A], która zawiera wszystkie wiadomości z zakładki Standardowe na Liście e-maili.

W ramach jednego warunku możesz wybrać do 5 wiadomości e-mail. Aby uwzględnić w warunku kolejny e-mail, kliknij na + Dodaj kolejny e-mail [B]. Dokonane przez ciebie wybory są połączone operatorem OR – jeżeli wybierzesz więcej niż jeden e-mail, warunek zostanie spełniony, jeżeli Kontakt otworzył dowolny spośród wybranych e-maili.

WSKAZÓWKA: Kliknij na przycisk Podgląd, aby otworzyć podgląd wybranego e-maila w nowej karcie.

[4] Przez ostatnie… – zdefiniuj maksymalny czas przed wystąpieniem Zdarzenia inicjującego, w jakim e-mail musi zostać otwarty, aby warunek został spełniony.

Podaj liczbę i wybierz jednostkę czasu: godzina lub dzień.

PRZYKŁAD: Stworzono następującą Regułę Automatyzacji:

Zdarzenie inicjujące (Wystąpiło nowe zdarzenie zewnętrzne) miało miejsce 7 stycznia. Jeżeli Kontakt otworzył dowolny z twoich e-maili w ciągu trzech dni poprzedzających Zdarzenie inicjujące (między 4 a 7 stycznia), to system SALESmanago wykona dla tego Kontaktu Akcję (Wyślij e-mail do kontaktu).

Jeżeli warunek nie został spełniony, dla tego Kontaktu nie zostanie wykonana żadna Akcja.


Po zdefiniowaniu wszystkich ustawień kliknij na Zapisz zmiany [5]. Teraz możesz kontynuować konfigurację swojej Reguły Automatyzacji.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Marzec 12 2024